Hjertelyd <3

Tenkte jeg skulle prøve doppleren min for moro skyld, men hadde ingen forventninger. Men jeg fant hjertelyden, den lå på 167 <3 Jeg er bare 8+5 i dag! :-) hurra!

Såå koselig :D.
Gleder meg som en unge til 11.2 når jeg skal til jordmor <3 håper alt er bra :)

Såå gøy!:) herlig lyd!:)

Jeg er 10+6 og finner ikke hjertelyden med min doppler :(
Det gjør meg så nervøs.. Har ikke vært hos legen enda så har verken sett eller hørt noe..

Var hos legen idag,og spurte legen om vi kunne høre etter hjertelyd. Hun var ikke særlig keen på å gjøre det i og med at keg bare er 10+2 og hun var redd jeg skulle bli stressa hvis vi ikke hørte noe. Fikk overtalt henne og etter en stund kom hjerteslagene frem klart og tydelig,til og med legen ble forbauset over at det var så sterkt allerede nå! Åh,for en følelse!! ❤️❤️❤️

Til dere som ikke har hørt noe enda,så var legen veldig tydelig på at man oftest ikke kan høre noe før ca uke 12... Krysser fingrene for dere!

Det gjør meg så nervøs.. Har ikke vært hos legen enda så har verken sett eller hørt noe..

Det er mer vanlig å finne senere, og man skal også treffe denne lille bonna på 1-2 cm. Hvis du blir bekymret av det, så burde du ikke bruke den. Det er klare instrukser fra lege og jordmødre at de ikke prøver før senere å lytte etter hjertelyden fordi den er veldig vanskelig å finne.

Jeg også klarte å overtale legen min til å høre hjertelyden i dag 12+4...var bare såvidt hu ville hehe.
Vi fikk høre det lille ♡♡♡

Var hos jordmor men vi var ikke så heldige, blir såklart bekymret men skal til legen om 1 uke så håper vi er heldige å hører det da

Oi så heldig du var ❤️ måtte prøve selv og er 9+0, men måtte gi opp uten og ha hørt annen enn min egen ;) drøye en uke til så får vi se :)

Jeg er 13+1 i dag og i går prøvde jeg doppler igjen....men fant ikke hjertelyd så ikke gi opp håpet :)
Jeg har vært på 3 ul allerede og har sett bankende hjerte og sprellende baby :)
Kanskje du har som meg, en morkake som ligger foran ;)
Det eneste jeg hørte var som lyden av noe som turnet og sprellet :P

Åh som jeg gleder meg!! Skal til første kontroll hos legen kommende mandag, og hååååper virkelig han prøver å finne hjertelyden. Da jeg var gravid med dattra vår, hørte vi hjertelyden i uke 8-9.... sukk...

Woohooo, da fant jeg endelig min:D hadde egentlig tenkt å gi opp, og bare gå å legge meg, men akkurat da fant jeg den!!! Ganske langt nede men perfekt dunk-dunk lyd:) den lå på 170-180, så ganske høy, men kan også være litt stressa etter at jeg dytter rundt i magen:P er 11+1 i dag:-)

Jeg fikk høre god hjerte lyd i uke 9 :) jeg skal på tidlig ul om 2 uker, no er jeg 10+5 :)

Nå fekk jeg og lyst å høre hjertelyd. Jeg var til legen på mandag 10+6.
Da var dette ikke snakket om, jeg trodde man måtte vekte lenger då tok det ikke opp. Nå vil jeg bare tilbake :)

Skal til jordmor nå på tirsdag! Er da 11+4.... Håper vi får høre <3

Back
Topp