Hjertelyd <3

Mammai2014

Flørter med forumet
Fant hjertelyden<3<3 fikk Doppler i posten i dag og måtte prøve med en gang selvfølgelig :-) tror jeg talte 160-170 slag, gikk utrolig fort.
Ååå er bare så glad, må innrømme at det kom en liten tåre. Tihi :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Ja, er det ikke fantastisk å finne? :) selv ble jeg helt svett og skjelven etter at jeg endelig fant den! Hehe :D

Joo, har ikke trodd at noe var gale, men er uansett veldig betryggende og deilig å høre at den er der :-)

# venter mirakel i august #

Så moro! :) Jeg finner ikke sterk nok til at doppleren klarer å måle slagene.. :( hvor langt er du på vei?

Sent from my iPhone using Tapatalk

ååå :( jeg prøvde 2 ganger denne uka, men fant den ikke :( Vet at man ikke skal bekymre seg hvis man ikke finner den, men det er lettere sagt enn gjort, når det virker som om alle andre finner den. Er 10+3. Føles lenge å vente på ul neste torsdag.

ååå :( jeg prøvde 2 ganger denne uka, men fant den ikke :( Vet at man ikke skal bekymre seg hvis man ikke finner den, men det er lettere sagt enn gjort, når det virker som om alle andre finner den. Er 10+3. Føles lenge å vente på ul neste torsdag.
Kan være så mange naturlige årsaker til at du ikke finner den enda. Men hører du så langt ned på magen som over mulig, altså helt inntil skambeinet? Livmoren kan være godt skjult bak beinet enda, og kanskje tipper din livmor bakover - og sånn sett bruker litt lenger tid på å komme opp og frem :)

Du, det er dager hvor jeg knapt finner den også! Jeg er 12+1. I går feks må nok baby ha flyttet eller snudd på seg, for det tok meg laaang tid. Når jeg først fant var det svakt. Dagen før bar det helt motsatt!

Ikke bekymre deg ~<3 det kommer etterlever!

Etterhvert skulle det stå :p

Jeg hørte også hjertelyden nettopp med doppleren jeg fikk i dag! <3 Åååh, helt magisk og nesten ikke til å tro! Kjæresten og jeg var helt overveldet begge to og jeg klarte ikke slutte å smile! Lille, bankende, fantastiske hjertet! Baby har blitt "stor" nå altså! :D

Back
Topp