Hjertelyd <3

Ingrid Helene

Lykkelig mamma til Gabriel <3
Fikk for første gang i dag høre den fantastiske hjertelyden til lille babyen i magen :D Har vært helt opp i skyene hele dagen ! Smiler som aldri før, og hører på opptaket til stadighet....

Har alle fått høre hjertelyd enda?
Hva følte dere ?

Jeg fikk høre den for akkurat en uke siden, hos jm :) blei super-rørt, og gliste stort;) synd mannen min ikke fikk være med, men han blir med på oul da, hvis vi får barnevakt!!

Jeg fikk høre den for akkurat en uke siden, hos jm :) blei super-rørt, og gliste stort;) synd mannen min ikke fikk være med, men han blir med på oul da, hvis vi får barnevakt!!

Får håpe på at dere får barnevakt da :)
Vi må sørge for at mannen kommer seg hjem til OUL, siden han er på forkurs på VAB (i militæret) tilogmed dagen før OUL :/

Fant hjertelyden i uke 12 denne gangen! Stas! :) her går mest sannsynlig mannen glipp av OUL. Kjedelig! Bestiller nok 3D når han er tilbake! Det gjorde vi med forrige namn også :)

Vi har ikke hørt hjertelyd.. men så bankende hjerte på ul I uke 8!

Fikk for første gang i dag høre den fantastiske hjertelyden til lille babyen i magen :D Har vært helt opp i skyene hele dagen ! Smiler som aldri før, og hører på opptaket til stadighet....

Har alle fått høre hjertelyd enda?
Hva følte dere ?
Åå, så fantastisk <3 nei, vi har sett hjertet på tidlig ul, men får høre hjertelyden hos jm på fredag. Og vi gleder oss skikkelig! :D :D

Har doppler hjemme, så hører den når jeg trenger en god bekreftelse på at alt er bra. Har funnet den hver gang jeg har prøvd siden uke 13. Like fantastisk hver gang :)

Har også dopler, så tar den frem når jeg er litt for urolig.
Er like vakkert hver gang :)

Back
Topp