Hjertelyd <3

Så herlig :)

Å, så herlig! :)

Så herlig :D
Tiden går ikke fort nok til neste gang jeg får høre den herlige hjertelyden igjen :p

nå har jeg bare mere lyst til å kjøpe dopler ;) Men får vel klare meg uten :) tida går fort nå til det er tid for UL ;) skulle få beskjed neste uke når vi skulle på det :)

Var hos jordmor i dag å fikk høre hjertelyden :) Var utrolig herlig å høre å få bekrefta at det var liv :)
Var fart i bøllefrøet som turna no alvorlig inni der :p

Så gøy:-) Er virkeligt fantastisk og høre den lyden:)
Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Så bra! :)
Jeg hørte også tydelig fosterlyd når jeg hadde passert 13 uker. Lyden lå på 120 i minuttet, så legen tippet gutt.

Ja blir spennende å se :) Jeg håper på jente :) føler liksom at det er litt forhånds bestemt:) Mamma fikk To jenter med rødt hår og søstern fikk to jenter med rødt hår ;) så trur je får det også :) men hadde vært artig med en av hver :) så får vi se da :) ca en mnd til UL så da får man se da :)

Ja blir spennende å se :) Jeg håper på jente :) føler liksom at det er litt forhånds bestemt:) Mamma fikk To jenter med rødt hår og søstern fikk to jenter med rødt hår ;) så trur je får det også :) men hadde vært artig med en av hver :) så får vi se da :) ca en mnd til UL så da får man se da :)

Da kan det nok hende det ligger til familien å få jenter ja!Vi har en jente fra før, så spiller ingen rolle for oss hva vi får! :-)
Mest gutter i familiene våre da. Men nå har vi iallfall en jente! :-)

Back
Topp