hjertelyd! <3

WishMeLuck

Elsker forumet
jentene i juni13
Jeg er ikke så aktiv her, ser det kanskje ut til, men sannheten er den at jeg er her inne mange ganger daglig og leser.. Det som er dumt er det at jeg stort sett er inne fra telefonen, men jeg får ikke svart på innlegg, eller skrevet innlegg derfra. Håper det endrer seg da det nye forumet er i orden!

Jeg er nå 10+2, og på søndag fant jeg hjertelyden! Har en caremaxx doppler fra teknikmagasinet, som jeg brukte da jeg gikk gravid med storebror og!

Jeg gleder meg sånn til "de magiske 12", da skal jeg fortelle det til venner, som kommer til å bli kjempeoverrasket, og forhåpentligvis veldig glade!

Formen er så som så, kvalm i perioder, trøtt og sliten. Har og fått halsbrann allerede, og igår slo bekkenet seg vrangt på jobb! Litt i tidigste laget synes jeg!

Jeg gleder meg masse til tiden fremover med voksende mage, kjenne etter liv, og alle forberedelsene og forventningene det å gå gravid innebærer!

Håper det er bra med alle dere andre og =)

Klem fra meg og magefnugg <3

ååh, så hærlig , jeg er 10 + 3 i dag, å ikke funnet hjertelyden ennå :(

Men er nok for tidlig, bare bekymret pga noen smerter jeg har, så hadde vært godt å fått hørt den.

Så spennende, gratulerer :) Eg skal ein liten tur til jordmor i morga..dette er min første graviditet, og eg er livredd for at det ikkje skal være liv inni der..så jordmor sa me skal prøve å finna hjertelyd i morga, men at det var godt mulig det var for tidlig..eg er kjempe spent, og håper at ho finn noko, så uroen min kan senke seg. Er 11 uker på vei no :)

hjertelyden må være verdens fineste lyd for en som er gravid <3 :) Gleder meg til å høre min lille mageboer.

Jeg har en liggende fra forige gang jeg også, prøvde i uke 9 men fant de ikke da... Må kanskje prøve igjen nå da;) Så deilig å høre at de har det bra der inne!:)

Fantastisk! <3 serverina!, hvem er du? jeg var også på samme terminforum som wml :)>

Back
Topp