Hjertelyd❤️

Qvini

Glad i forumet
Idag var jeg å kjøpte meg sånt doppler, prøve den nå når jeg kom hjem! Tror jeg hørte hjertelyden til lille spire! Men det var ikke helt sånt så jeg forventa meg, vet ikke helt hva jeg forventet meg! Kanskje sånt så man ser i filmer når de er til undersøkelse å han hører hjerte klart og tydelig! Nå hørtes det veldig nedsynket i vann ut! Hehe men tror ikke det var lyden fra mitt hjerte, og det var bare en bestemt plass den ga fra seg bankende lyd :D prøvde å kjenne på min puls også men var vanskelig å si! Er 10+6 idag :D får prøve igjen til helga eller noe

Sniker fra august jeg :)
Man skal høre ganske god forskjell på din egen puls og nurket sin hjertelyd. Den slår jo bortimot dobbelt så fort som din egen. Søk opp på youtube og hør der,så skal du se at du blir sikker på om det var din eller barnet sitt :)

Her var det ingen tvil når jeg først fant den, den skilte seg ganske ut fra alle de andre lydene. Hørtes ut som en vanlig hjertelyd bare kjempefort. Støtter å bruke youtube ja, men kan jo være du hørte riktig uansett :)

Mener iallfall at det var samme lyd som de på YouTube :) får prøve igjen senere!! :)

Var sikkert det da :) I dag var den visst vanskelig å finne her, den hoppet bare unna. Fant den ganske tydelig i noen sekunder, men så vips så forsvant den, og da måtte jeg lete skikkelig, og hørte en svaaaak lyd langt nedi.

Var sikkert det da :) I dag var den visst vanskelig å finne her, den hoppet bare unna. Fant den ganske tydelig i noen sekunder, men så vips så forsvant den, og da måtte jeg lete skikkelig, og hørte en svaaaak lyd langt nedi.
Tror det er den svake lyden langt der nedi jeg har finnet, samtidig som jeg hørte den kort veldig godt! Æsj!! Nei får prøve neste uke engang igjen! (For se om jeg holder så lenge)

Men prøvde å se om jeg kunne laste den en app som telte slagene, for det har nemlig ikke min! Jeg fant med den telte ikke! Noen som vet om en som teller og faktisk gjør det? :)

Back
Topp