Hjertelyd❤️

Qvini

Glad i forumet
Idag var jeg å kjøpte meg sånt doppler, prøve den nå når jeg kom hjem! Tror jeg hørte hjertelyden til lille spire! Men det var ikke helt sånt så jeg forventa meg, vet ikke helt hva jeg forventet meg! Kanskje sånt så man ser i filmer når de er til undersøkelse å han hører hjerte klart og tydelig! Nå hørtes det veldig nedsynket i vann ut! Hehe men tror ikke det var lyden fra mitt hjerte, og det var bare en bestemt plass den ga fra seg bankende lyd :D prøvde å kjenne på min puls også men var vanskelig å si! Er 10+6 idag :D får prøve igjen til helga eller noe

Du er ikke i tvil hvis det er hjertelyden til babyen din du hører! Høres ut som et lokomotiv for det dunker så fort :D lykke til :D

Det du dunker veldig fort når der er babyen ja.:) du kan f.eks lytte på din i lysken, den går mye saktere.:)
Artig sak sånn hjemmedopler. Jeg fant hjertelyden når jeg var 10+2. Men man må nok lete litt og bli kjent med hvordan man leter når de er så pitte små.:)

Jeg er 13+3 nå, og det er førstan nå(siste dagene) at jeg begynner å finne den høvelig lett :) tidligere har jeg bare funnet den 1 gang :)

Ta på stoppeklokke og tell ☺️ feks tell i 10 sekunder gang med 6. Er det under 120 slag så er det nok fra lysken:)

Back
Topp