"Hjerteklapp" - Totalt energiløs

Alle gode ting er 3!

Forelsket i forumet
Sitter her og klarer ikke gjøre noe.
Kroppen er helt nummen men stressa og føler meg helt utslitt. Og litt småkvalm og svimmel. Og får ikke trekt pusten ordentlig.

Flere som har det sånn i blant?
 
Å ja! Må ofte bare stoppe opp og fokusere på å puste. Er skikkelig ubehagelig :eek:
 
Ja merker jeg er sikkelig trøtt og kvalm om dagen. Er 30 uker nå, og barnet vokser vist mye nå og mye hormoner i sving så det er vist vanlig
 
Samme her... fryktelig ubehagelig! :-/
 
Kjenner meg veldig igjen! Føler meg helt oppkavet og stressa inne i mellom med heftig hjertebank. Klarer liksom ikke slappe av selv om jeg sitter stille. Merker at det skjer mye i kroppen når man begynner å nærme seg 30 uker. Jeg hadde det på samme måte i første svangerskap. Også får jeg et redebyggerbehov som gjør at jeg blir helt turbo noen dager og ikke lytter til kroppen.
 
Samme her. :( Er skikkelig slitsomt å puste liksom! Og får ekstrem hjertebank av og til! Jeg tror det kan ha med å gjøre at jeg har lavt blodtrykk OG lav blodprosent.
 
Sitter her og klarer ikke gjøre noe.
Kroppen er helt nummen men stressa og føler meg helt utslitt. Og litt småkvalm og svimmel. Og får ikke trekt pusten ordentlig.

Flere som har det sånn i blant?

Jag har vart his jordmor idag, har haft en del hjärtklappning i det sista och vart väldigt sliten. Visade sig att jag har jernmangel så kan berott på detta, ska ta extra tillskott från och med nu :)
 
Huff ja..
Har målt blodprosent og blodtrykk og alt var fint. Skulle ikke ta jern i hvertfall. Får høre med legen i morgen, men syns det er litt rart.

Får ta det med ro, så kanskje det hjelper, men er som du sier, ikke så lett alltid med alt en gjerne skulle gjort osv :p
 
Ja, jeg har også opplevd dette nå i det siste. Nå er jeg 28 uker på vei, og det meste er blitt mye tyngre for kroppen. Må ha mange hvilepauser iløpet av dagen.
 
Kjenner meg igjen med pustingen :/ der er såå tungt å slitsomt .
 
Back
Topp