Hjertefrekvens og kjønn

Mrs.B

Glad i forumet
Febbisbebbis'18
Påskekyllingene 2020
❤Januarlykke 2022❤
Var på ul idag er 11+1 og der var hjertefrekvensen på 160 slag i minuttet. Har lest at over 140 indikerer jente og under gutt. Noen som vet hva de får og hjertefrekvensen? Veldig spent om det er jente eller gutt. Har to gutter fra før og der lå frekvensen mellom 125-130

Var på ul idag er 11+1 og der var hjertefrekvensen på 160 slag i minuttet. Har lest at over 140 indikerer jente og under gutt. Noen som vet hva de får og hjertefrekvensen? Veldig spent om det er jente eller gutt. Har to gutter fra før og der lå frekvensen mellom 125-130

Har vært motsatt her, gutten lå på rundt 155 og jenta har konsekvent ligget på 140 :)

Stemte ikke her isåfall. Hjertefrekvens på rundt og over 160. Gutt

Begge mine gutter lå på rundt 150.

Her har jeg hatt en med 139 i puls, og en med 165. Begge gutter :)

Ikke stemt her. Alle 3 lå ca likt og fikk jente, gutt og gutt.

Det er bare mot slutten av svangerskapet det er en liten forskjell på kjønn med det der. Og den er ikke stor, kanskje 60/40 på at det stemmer, uten at jeg kan vise til konkrete tall. Så det er alltid noen som får "motsatt" av det som skal stemme der. Av våre 4,stemte det greit med 3,nr 4 hadde "feil" puls ifht kjønn.

Det stemte med mine :) lå på 150 med jenta og rundt 135-140 med gutten. Venter en til gutt som ligger på det samme.

Blir iallefall spennende å se hvem som er inni der :)

Blir iallefall spennende å se hvem som er inni der :)

Her også lå den høyere på jentene enn på gutten . Gutten lå oftest på 130-140 og jentene på 150-160 :) hadde også typisk guttemage med gutt og jentemage med jentene :)

Lå høyere på jenta enn gutten her. Men det har ingen betydning før senere i svangerskapet :)

Back
Topp