Hjerteformet livmor

Romle

Gift med forumet
VIP
Junibarna 2015
Jeg var på UL i dag, og legen smilte og pekte ut et lite, bankende hjerte (som jeg ikke så, men likevel..). :) Ble beroliget og glad, men så kommenterte legen at jeg muligens har hjerteformet livmor. Ho sa at det ikke var noe jeg skulle tenke på, men jeg ble så klart nervøs. 

Noen andre her med hjerteformet livmor? Som kan dele noen positive historier, helst? :)

hvis du søker her på babyverden så finner du sikkert 100 tråder ang hjerteformet livmor :)
jeg vet desverre ingenting om det, men gratulerer med bankende hjerte :)

hvis du søker her på babyverden så finner du sikkert 100 tråder ang hjerteformet livmor :)
jeg vet desverre ingenting om det, men gratulerer med bankende hjerte :)

Takk! :) Nå har jeg prøvd søkefunksjonen på BV for første gang, har ikke tenkt over at det går an engang! Takk for tipset, TulleHøna! :) 

En venninne hadde hjerteformet livmor i første svangerskap.. Ingen forskjell bortsett fra at magen så rar ut under kynnere og at babyen korte hull på fostersekken med tærene sine 3 uker før termin slik at hun ble satt i gang pga vannavgang :)

nr2imars2013 skrev:
En venninne hadde hjerteformet livmor i første svangerskap.. Ingen forskjell bortsett fra at magen så rar ut under kynnere og at babyen korte hull på fostersekken med tærene sine 3 uker før termin slik at hun ble satt i gang pga vannavgang :)

En mage som ser rar ut kan jeg leve med! :) Åh, godt med historier om ting som går bra! Takk! :)

Back
Topp