Hjertebank?

Lillegull18

Blir kjent med forumet
Flere som opplever hjertebank daglig? Hadde litt i forrige svangerskap også men synes det er mye mer denne gangen.. ubehagelig! Skal snakke med legen over helgen.
 
Løpende hjerte og mye ekstraslag ja. Hatt det i 2 av 3 graviditeter. Med første fikk eg det ikke før etter fødsel. Blitt undersøkt med ultralyd av hjerte, alt var som det skulle
 
Flere som opplever hjertebank daglig? Hadde litt i forrige svangerskap også men synes det er mye mer denne gangen.. ubehagelig! Skal snakke med legen over helgen.
Jeg hadde det i forrige svangerskap og har hatt det flere ganger hittil i dette svangerskapet. Jeg hadde tatt det opp med jordmor eller lege hvis du bekymrer deg for det :)
 
Jeg har hatt mye hjertebank fra ca uke 6-7 og helt fram til i dag (uke 17). Under første kontroll nemnte jeg dette til legen som pga dette ville måle hjerteslag med EKG. Jeg ble også videresendt til hjertespesialist for måling av hjerteaktivitet/ekstraslag i 24 timer. Det viser seg at jeg har ekstraslag til vanlig, men at jeg som gravid har flere ekstraslag pga mer blod i kroppen osv. Det er ikke farlig, og må ikke opereres. Om du er bekymret er det helt innafor å ta en tur til legen
 
Har hjertebank hver dag xD litt plagsomt til tider men ikke noe å bekymre seg over sier fastlegen :cat:
 
Same her. Men spesielt mykje i veke 8-12. Og spesielt merkbart på morgonen. Så har faktisk roa seg ein del heldigvis. Anar ikkje kva som er normalt og ikkje.
 
Jeg har faktisk ikke hatt det nå i svangerskapet. Har det av og til til vanlig.
 
Får det noen ganger når jeg stresser litt, men har skjønt at det kan skje
 
Back
Topp