Hjertebank

Kristinawe

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Flere som har hjertebank? Lurer på om det er vanlig i tidlig graviditet.. jeg får plutselig hjertebank og hjertet raser i vei i noen sekunder. Skikkelig ubehagelig [emoji33]

Jeg har. Har hatt siden uke 3-4, så begynner å bli vant med det nå, men syns fortsatt det er veldig ekkelt.

Leste at det var normalt, fordi hjertet pumper litt mer nå pga graviditet, enn normalt. Men jeg har hatt ekstra hjertebank uten graviditet også, skikkelig ubehagelig. Helt normalt det også, sier de [emoji53]

Flere som har hjertebank? Lurer på om det er vanlig i tidlig graviditet.. jeg får plutselig hjertebank og hjertet raser i vei i noen sekunder. Skikkelig ubehagelig [emoji33]
Hadde det ganske ofte med første. Husker ikke helt når det startet, men mener det var ganske tidlig. Fikk beskjed at det var helt normalt - bare kroppen som jobber ^^

Tusen takk for at dere svarer! Veldig ubehagelig ja, men nå ble jeg litt mer beroliget [emoji2]

Tusen takk for at dere svarer! Veldig ubehagelig ja, men nå ble jeg litt mer beroliget [emoji2]
Husker legen kjørte noen tester sist, bare for å være helt sikker. Men viste seg å ikke være noe annet enn det hun mente var vanlig under svangerskapet ;)

Ja det hadde jeg mye av når jeg var gravid:)

Jeg hadde det mye med førstemann :) opplevd det etter høy intensitet på trening i dette.

Back
Topp