LSførstegangs
Glad i forumet
Er dette vanlig? Hos meg dunker hele kroppen. Synet mitt dunker også. Er bare uke 15..
Det er verst om natten og morgenen..
Det er verst om natten og morgenen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det vet jeg ikke.. Hva bør jeg vite om blodtrykket mitt? Skal til lege i morgen tilfeldigvisEr sånn hos meg også... men kommer å går litt.
Veit du hvordan blodtrykket ditt er?![]()
Hvis du har høyt blodtrykk og mye hjertebank skal det holdes under oppsyn. Få legen til å sjekke det i morgenNei det vet jeg ikke.. Hva bør jeg vite om blodtrykket mitt? Skal til lege i morgen tilfeldigvishåper han gidder å sjekke det..
Hvor ofte er jevnlig? :-oBlodtrykk, blodprosent og urin skal sjekkes jevnlig når en er gravid.
Det høres ikke bra ut det du beskriver så jeg ville ihvertfall tatt det opp med lege om jeg opplevde noe sånt.
Blodtrykket skal normalt gå ned først også stiger det igjen mot slutten av graviditeten.![]()
Hvorfor hadde du, da?Du kan be ham sjekke blodtrykket jamen hjertebank i svangerskapet er vanlig, jeg slet med det sist svangerskap og fikk beskjed om at det er pga svangerskapet (vel, for min del var det ikke derfor, men fikk i allefall den informasjonen
).
Jeg vet ikke. Men det var ikke noe galt (startet i sv.skapet og forsatte til 1 år etter fødsel). Tok masse ekg osv, men hjertelegen sa at det er normalt med hjertebank. hos alle ogHvorfor hadde du, da?
På svangerskapskontroller.Hvor ofte er jevnlig? :-o