Hjertebank

VaniljeRips

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Er det noen her som opplever hjertebank? Vet det kan være vanlig lenger ut i et svangerskap men jeg er bare 5+0... Litt vanskelig å forklare hvordan det er, men i tillegg til hjertebank er det en konstant følelse av å være stressa.

Hatt det jeg og..og føler pulsen er høyere, og en slags nervøs stressa følelse.. Er ikke hele tiden, men kommer av og til...

Har også kjent på den stressa følelsen, uten å ha hatt noe å stresse for! Helt merkelig. Denne kjente jeg på før jeg tok test også, så kanskje bare et signal fra kroppen om at noe var på gang :-)

Det er fordi hjerte må pumpe mer blod rundt i kroppen :) jeg har hjertebank og ekstra slag fra før og blir værre under svangerskap:)

Så rart å lese denne tråden.. Skulle til å spørre om det samme i dag her inne. Er nesten som om det bruser inni blodårene mine opp mot halsen. Kjempeekkelt. Og jeg har ingen kjente hjerteproblemer. Utrolig ekkelt. Også svimler jeg så mye, nesten som om jeg skal besvime innimellom. Så det er veldig ubehagelig i grunn..

Back
Topp