Hjertebank?

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Av og til når jeg reiser meg fra en stol, gulvet eller lignende får jeg et trykk i brystet, en slags mild hjertebank. Jeg kjenner at hjertet slår fortere, men ikke direkte hamring, og dunkene jeg kjenner er liksom i hele brystet. Jeg hadde hjertebank én gang med førstemann, men da var det det uten tvil. Hjertet jobber jo på en måte for to, sa legen sist. ;)

Syns det bare er så rart og ekkelt :/ Noen som opplever det samme?

Sent from my iPhone using BV Forum

Av og til når jeg reiser meg fra en stol, gulvet eller lignende får jeg et trykk i brystet, en slags mild hjertebank. Jeg kjenner at hjertet slår fortere, men ikke direkte hamring, og dunkene jeg kjenner er liksom i hele brystet. Jeg hadde hjertebank én gang med førstemann, men da var det det uten tvil. Hjertet jobber jo på en måte for to, sa legen sist. ;)

Syns det bare er så rart og ekkelt :/ Noen som opplever det samme?

Akkurat som om jeg skulle sagt det selv, men ikke spesielt når jeg reiser meg bare... Liksom litt sånn når som helst. I tillegg er jeg blitt veeeldig lettskremt!! Hopper til bare noen plutselig går i døra... Får hjertebank og en liten sånn angstfølelse på en måte...

Rart altså..

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Akkurat som om jeg skulle sagt det selv, men ikke spesielt når jeg reiser meg bare... Liksom litt sånn når som helst. I tillegg er jeg blitt veeeldig lettskremt!! Hopper til bare noen plutselig går i døra... Får hjertebank og en liten sånn angstfølelse på en måte...

Rart altså..

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Kom på at jeg kan få det om jeg går opp trappa også. Jeg må liksom gjøre noe fysisk for at det skjer. Med første kom det om natta mens jeg sov.

Angstfølelse også? Ja, er ganske rart... Det har gått opp for meg at mye merkelig skjer med kroppen når man blir gravid. :P

Ja jeg har det samme. Googlet litt om det :p Det er visst normalt.. får liksom inntrykk av at ALT er normalt når man er gravid! :p

Jeg også opplever hjertebank innimellom, syns det er ekkelt.. Greit å vite at det er normalt da ;)

Jeg pleier av og til å få det etter at jeg har sovet og nettopp våknet..

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Jeg får det hele tiden :( vertfall når jeg skal prøve å kvile på sofaen eller skal sove på kvelden, kjempe ubehagelig og ekkelt :(
Finnes det noe man kan gjøre for at det skal gå fortere over ??

Back
Topp