Flere som sliter med hjertebank og høy puls?? I kveld har jeg slitt veldig med dette.. Har ikke farlig høy puls, men på 20 mer enn jeg har til vanlig..
Noen som vet årsak til det??
Noen som vet årsak til det??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jag har 100 i puls, og det var overraskende for meg, jeg er jo sykepleier så jeg burde jo vite noe kan man tro. Men snakket med legen og det var normalt. Har lav blodtrykk isteden![]()
å, det er så godt å lese at ikke alle sykepleiere er verdensmestere!!jeg føler jeg burde kunne såå mye mer enn jeg kan..... menmen. vi lærer så lenge vi lever!
![]()
Haha! Jaaaa, selv om jeg var klar over økning i blodmengden tok jeg det ikke. Skyller på hormonerdu også sykepleier?
ja, jeg er sykepleier, men relativt fersk! var ferdig i mai 2012, men fikk jenta mi juli 2012, så har kun rukket å jobbe litt ekstra på et sykehjem. fortsetter fra høsten å jobbe 40% natt, for å få litt permisjonspenger..så mye erfaring har det ikke blitt enda! jeg syns mamma- og familietiden er mere verdt!![]()
Ja helt enig. Er det ikke tungt å jobbe natt? Dere er jo mindre folk på jobb så når noe skjer blir det jo mye løft og sånn. Og være våken hele natta?! Det blir man jo kvalm av uten å være gravid!
Jobber på akuttpsyk, så jobber ikke nå. Er mye vold og utagering og jeg har tidligere blitt sparket hardt i magen så blir ikke jobb der når jeg er grav. Men begynner snart i ny jobb, bare på bryllupsreise førstdet gjenstår å se!jeg må bare klare de ukene jeg må før jeg evt kan sykemelde meg. (hvis ikke det skulle gå). Vi er bare to, så det kan absolutt bli slitsomt, men det er stort sett veldig stille på natt og lite løft!
håper det skal gå greit.. hvor jobber du?
Jobber på akuttpsyk, så jobber ikke nå. Er mye vold og utagering og jeg har tidligere blitt sparket hardt i magen så blir ikke jobb der når jeg er grav. Men begynner snart i ny jobb, bare på bryllupsreise først![]()
DET skjønner jeg godt. men så spennende! jeg hadde praksis på en sånn post, veldig spennende, men usikker på om jeg hadde trivdes i lengden.. ååå, fantastisk! hvor skal dere? er du nygift? vi skulle egentlig på bryllupsreise til Brasil våren etter vi gifta oss..men pang så var jeg gravid, og da utgikk det! håper vi kan dra på bryllupsreise når vi har vært gift i femten år og barna er store!![]()
Vi var ikke sikker på om vi skulle dra siden jeg plutselig ble gravid, men legen ga oss tommel oppskal til tokyo, Shanghai, Kuala lumpur og Bangkok
giftet oss i feb
når har du termin?
14 eller 16 april. Spørs om man sjekker eggløsning eller siste mens. Typ 15/4er det sant! fantastisk!!! da må dere virkelig ha god tur og kose dere masse, høres kjempe spennende ut!!!! jeg har termin 19. april. du da?
14 eller 16 april. Spørs om man sjekker eggløsning eller siste mens. Typ 15/4tusen takk, gleder meg masser men ikke til 20 timers reise dit :/ hvor skal du føde?
Blir nok A-hus, utenfor Oslo. Vi drar 1/9-20/9å, det skjønner jeg kan bli slitsomt. godt du har et deilig mål i sikte!jeg skal føde på Tønsberg sykehus, veldig gode erfaringer derfra!! du da? og når reiser dere?
Blir nok A-hus, utenfor Oslo. Vi drar 1/9-20/9![]()
Ja, hvis jeg er dårlig får jeg ligge på hotellet og få massasje isteden tenkte jegjeg skjønner. åh, du er heldig - da får du på en måte 20 dager "gratis" i svangerskapet..masse god tur!!!!! be gubben ta godt vare på deg!
![]()