Hjertebank :(

*oida*

Forelsket i forumet
Har hatt en forferdelig natt med mye hjertebank, hjerte har slått avgårde i en rasende fart :-( men ikke vondt eller svimmel eller noe, det var akkurat som når man våkner fra mareritt så slår hjerte kjempe fort.... Bortsett fra at det ikke roet seg :-( aner ikke hvor lenge det varte for tok ikke tiden, men lenge nok til at jeg lå å kjente på det, gikk opp for å tisse og gikk og la meg igjen :-( snodige greier dette

Venter førstemann 22/26 feb
Sendt fra appen :-)

Skravler med Jippi <3

Oi... Skummelt...

jenta vår skal bli storesøster 3.2.14
skravler med *oida* :)

Ååh, så ekkelt da :/
Håper det ikke skjer igjen.

Jeg våkner også iblant med hjertebank/høy puls. Tror ikke det er unormalt. Håper hverfall ikke det:p har normal puls ellers om dagen:)

Termin 09.februar med første frøet:)

Jippi fant en link til meg på nettet og da stod det der at morkaken trenger mer blod og det er hjerte som må sette i gang med det, så det var ikke helt unormalt! :-)

Skravler med Jippi <3

Jippi fant en link til meg på nettet og da stod det der at morkaken trenger mer blod og det er hjerte som må sette i gang med det, så det var ikke helt unormalt! :-)

Skravler med Jippi <3
:) jeg syns det er bra at leger fra rikshospitalet uttaler seg, så man ikke trenger å bekymre seg :)

Jeg våkner også iblant med hjertebank/høy puls. Tror ikke det er unormalt. Håper hverfall ikke det:p har normal puls ellers om dagen:)

Termin 09.februar med første frøet:)

Jeg også våkner med crazy puls men er ikke sånn hele dagen. :)

Kan jo være at blodtrykket stiger litt? Får man ikke raskere puls av det?

app! Venter nr 3 :) 15.02
Nødvendigvis ikke.
Blodtrykk består av over og undertrykk. Overtrykk er når hjerte pumper ut og undertrykk når blodet kommer tilbake til hjertet.. puls er trykket mellom hjerteslagene..

Har lest at det er helt normalt at hjertet slår raskere når man er gravid. Det er fordi blodvolumet i kroppen øker. Dette fører deretter til økt puls :-)

Back
Topp