Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vitalkost: aminoJern - Ferrochel (tabletter) Fikk anbefalt den av apoteket. Er ikke så hard mot magen.Ka jerntilskudd går du på?
ja, jeg slet med det samme. Dunking i ørene og hjertebank. Var hos legen for 9 dager siden, og han målte hvilepulsen min til å være 100. Han syntes det var høyt, og skjekket ekstra både min og jentungen sin. Hun hadde det helt fintMen så så han at jeg hadde alt for lav blodprosent: 8.7. Det tydet på anemi, og jeg fikk beskjed om å gå på jerntilskudd, dobbel dose, i 14 dager. Tok blodprøver for å skjekke jernlager og stoffskifte. Skal dit til uka. Så nå har jeg gått på jentilskudd i ni dager, og hjertebanken er borte, og pulsen har roet seg. Har fortsatt litt dunking i ørene, men det er til å leve med. Så for meg, var disse plagene en bivirkning av blodmangel, men behøver ikke å være det for andre. Jeg trodde også at plagene jeg hadde, var helt vanlige gravidplager...så jeg fikk meg en overraskelse.