Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vitalkost: aminoJern - Ferrochel (tabletter) Fikk anbefalt den av apoteket. Er ikke så hard mot magen.Ka jerntilskudd går du på?
ja, jeg slet med det samme. Dunking i ørene og hjertebank. Var hos legen for 9 dager siden, og han målte hvilepulsen min til å være 100. Han syntes det var høyt, og skjekket ekstra både min og jentungen sin. Hun hadde det helt fint Men så så han at jeg hadde alt for lav blodprosent: 8.7. Det tydet på anemi, og jeg fikk beskjed om å gå på jerntilskudd, dobbel dose, i 14 dager. Tok blodprøver for å skjekke jernlager og stoffskifte. Skal dit til uka. Så nå har jeg gått på jentilskudd i ni dager, og hjertebanken er borte, og pulsen har roet seg. Har fortsatt litt dunking i ørene, men det er til å leve med. Så for meg, var disse plagene en bivirkning av blodmangel, men behøver ikke å være det for andre. Jeg trodde også at plagene jeg hadde, var helt vanlige gravidplager...så jeg fikk meg en overraskelse.