Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er veldig vanlig... Det er bare hjertet ditt som re-setter noe til å få det normalt igjen.Mener å sett/hørt det jeg også. Ikke så veldig bekymret men kommer til å spørre jm om det, når jeg ska til henne om 2 uker. Men jeg har hjertebank/ekstraslag min. 1 gang om dagen.
Lurer på om jeg ska ta meg en liten tur til legen. No de siste dagene føles sm det noe som presser på brystet og jeg må trekke pusten litt ekstra. Føles som noen sitter oppå brystet mitt... Vi skal jo til London på torsdag og ønsker å være sikker på at det ikke er noe og at det er trygt å reise med fly.
Føler meg som en skikkelig hypokonder![]()
Sånt føle eg det når eg ligge på ryggen.Lurer på om jeg ska ta meg en liten tur til legen. No de siste dagene føles sm det noe som presser på brystet og jeg må trekke pusten litt ekstra. Føles som noen sitter oppå brystet mitt... Vi skal jo til London på torsdag og ønsker å være sikker på at det ikke er noe og at det er trygt å reise med fly.
Føler meg som en skikkelig hypokonder![]()
Jeg merker presset på brystet og hjertebank veldig godt når jeg sitter.. tok meg en lang gå tur i går og da merket jeg ikke noe til det, før jeg satt meg ned igjen. Så sikkert barr kroppen som jobber litt mer på spreng.Sånt føle eg det når eg ligge på ryggen.
I mitt tilfelle er det nok bare babyen så klemme på blodårene mine. Blir bedre med en gang eg vrir meg på sida.