hjertebank....

*kelly*

Flørter med forumet
jeg er så nervøs at jeg nesten sitter å gråter! skal ringe inn å høre om hvor mange egg som er befruktet, men er kjemperedd!! er samboer som har nedsatt kvalitet, tenk hvis ingen er befruktet... herregud kl er 14:27 og skal ringe kl 14.30...

jeg håper jeg håper jeg håper....[:(][:(][:(][:(][:(]

jeg fikk ut 14 egg... og 4 var befruktet.... burde være kjempeglad... men så mange egg rett i vasken liksom[:o][:o]

skal ha innsett imorgen kl 1300... krysser fingrene for at alt går bra frem til da og at de har delt seg!!

bare vær fornøyd du[:)][:)][:)][:)][:)][:)] 4 er jo kjempebra, da får du jo frys å greier...dessuten trenger du bare det ene egget vettu, skal gå ba det her[:)]

Skjønnar litt tankegangen din, men det er ikkje antallet det kjem an på men kvaliteten på dei som er befrukta. Håpar den er super og at du får inn gullegget/egga i morgon! På mitt 3. forsøk fekk eg 11 egg ut og 4 befrukta. Av dei 4 fekk eg to inn og to på frys. Og det virkar som om det er dei beste egga mine i heile prosessen sidan dei festa seg ei lita stund. Nett sånn at eg fekk positiv test i alle fall. Men håpar det/dei festar seg i 9 mnd hjå deg! No på mitt 4 . forsøk fekk eg 12 ut, 10 befrukta og 8 av dei var bra, men blei ikkje gravid likevel. Berre for at du skal sjå at det er ikkje antallet det går på..

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Skjønnar litt tankegangen din, men det er ikkje antallet det kjem an på men kvaliteten på dei som er befrukta. Håpar den er super og at du får inn gullegget/egga i morgon! På mitt 3. forsøk fekk eg 11 egg ut og 4 befrukta. Av dei 4 fekk eg to inn og to på frys. Og det virkar som om det er dei beste egga mine i heile prosessen sidan dei festa seg ei lita stund. Nett sånn at eg fekk positiv test i alle fall. Men håpar det/dei festar seg i 9 mnd hjå deg! No på mitt 4 . forsøk fekk eg 12 ut, 10 befrukta og 8 av dei var bra, men blei ikkje gravid likevel. Berre for at du skal sjå at det er ikkje antallet det går på..

Ikke meningen å kuppe tråden, men kan det være noe med eggmodningen? Mine egg må i alle fall bli større enn standard (tre på 18 mm eller mer) for at de skal være modne. Er ikke alle kvinner som er helt A4... [:)]

Back
Topp