hjertebank og høy puls

snupper2

Andre møte med forumet
Hei alle sammen!
Veldig lenge siden jeg har skrevet no her.

jeg har nå kommet til uke 32 og jeg er så veldig plaga med hjertebank og høy puls. Noen av dere som merker det samme. Har lest litt om det på nettet og det står flere steder at det er normalt med slikt når man er gravid for hjertet jobber hardere.
Men hos meg varer det jo i mange timer...begynner å bli sliten nå.

Ringte legen i morges..så skal på en sjekk etterpå.


 
Hadde sånn tidlig i svangerskapet, men så ble det bra.. Men jaggu har det begynt igjen nå. Trenger ikke gjøre noe en gang, pulsen bare raser av gårde når jeg ligger rolig... Ikke noe artig, men her sa JM at det er helt normalt :-p
 
Har det sånn jeg og.. Men når jeg sitter heeeelt rolig og prøver å slappe av så går det over etter 5-10 min.. er nok bare noe som følger med, men greit å få det sjekka =)
 
Jeg har slitt en del med det i dette sv.skapet. Plutselig hjertebank og høy puls. Legen mente jeg kunne få påfallende høy puls, og tok dermed en EKG. Den var imidlertid normal, så han beroliget meg med at det da ikke var noe å bekymre seg over. Veldig vanlig når man er gravid, men også veldig ubehagelig.
 
Sliter masse med det her, det presser på lungene.. Er visst helt normalt, men er fælt og ekstremt ubehagelig.
 
greit å høre at det er flere som opplever dette. det er vist en del som sliter med dette under graviditet. ja tokk EKG hos legen og de finner ikke noe galt. ber meg bare om å ta det med ro.
Gleder meg til denne graviditeten er ferdig altså...for dette er slitsomt!
 
Ja jeg plages av det, gjorde ikke det sist...slitsomt
 
nei jeg hadde det heller ikke forje gang jeg var gravid...
Har generelt mye mer plager denne gangen enn forje gang.


 
Back
Topp