hjerte

babyem

Glad i forumet
hei!er det noen her inne som er plaget med hjerterytme forstyrrelse??Jeg er utrolig plaget med ekstraslag..nå har jeg det hver dag,flere ganger i timen,inni mellom får jeg anfall med mangen etterhverandre.blir sprø snart..har vert hos spesialister som sier at det er normalt og ufarlig,men dette kan da ikke være normalt.enkelte av de er skikkelig kraftig også..venter bare på å stryke med liksom

hei!
jeg også har dette, det er ikke uvanlig, det har gått i arv her da.. både bestefar,mamma og jeg har det.. det er helt ufarlig og leve med dette.. det er litt ekkelt men ikke bekymr deg du ;) det er flere av oss..[:D]

ok..betryggende å høre[:)]føles av og til som det bare er meg,for jeg har ingen rundt meg som har det

Var veldig plaga i mitt forrige svangerskap, og har begynt å få det nå også. Var til lege sist, og hun sa det ikke var noe å bekymre seg over. HUsker ikke helt, men hun foklarte hvorfor. (hukommelse som en gullfisk[8D] )

Men det er veldig ekkelt! [&:]

Jeg er også en av de som er plaget med ekstra med dobbeltslag på hjerte å har sjekket det ut, men som de andre sier, ikke noe å engste seg over. Ble værre i svangerskapet å enda værre dagene etter fødsel, men faktisk mye bedre np en noen gang [:)]

Back
Topp