Hjerte....

Det var veldig trist å høre :( kjenner til den følelsen du sitter med, det er forferdelig tungt :(
Lykke til videre, så får vi håpe at det ikke er lenge til drømmene blir til virkelighet for dere <3

:( så utrulig trasig og lese, håpe det går bra med deg og at en spire sitter raskt igjenn, og at den holder seg inni der så lenge den skal! Sender en klem ♡☆

Så utrolig trist :( så du hadde kommentert min post, så jeg kommenterer tilbake her. Det er så lite man kan skrive, for ingenting hjelper. Eneste jeg kan gjøre er å sende over en klem <3
Selv kom jeg akkurat hjem fra sykehuset, da jeg måtte gjennom en medisinsk utdrivelse. Hjertet er knust, hodet tenker mange tanker å kroppen føles påkjørt.

Håper du sakte men sikkert føler deg bedre, og at spiren sitter (i 9mnd) neste gang dere prøver! <3
Stor støtteklem fra meg<3

Trist. Sender over en klem. Lykke til neste forsøk! Krysser fingrene!

Huff, så trist! Det er veldig vondt å miste. Har vært gjennom det selv. Heldigvis ble jeg raskt gravid etter, og da gikk alt helt fint! Ønsker deg all lykke til videre!

Så utrolig trist å lese..varme tanker sendes til deg. <3

Tusen takk til alle dere som leste tråden min og som la igjen en hilsen til meg her. Det varma veldig i en veldig tung situasjon og tid.. <3 Håper ting går seg fort til, og at vi får klaff på nytt igjen veldig snart.. selv om jeg må innrømme at dette har gjort at jeg kjenner mer på fykta for å bli gravid igjen.. Håper inderlig at det bare blir med denne gangen... Håper ellers at alt går bare bra med dere og gullene i magen <3 Tenker på dere på vegen videre!! :)

Back
Topp