Hjerte lyden??

Ametyst83

2005♡2011♡2023
Tilgangsansvarlig
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Fastelavnsbollene 2026
Jeg fant den samme dagen som UL, men jeg klarer ikke å finne den nå [:(]
Syntes jeg hørte den så vidt i stad men.. er så kjedelig hater dopplern min..

kanskje babyen som er så aktiv å beveger seg så hjertelyden flytter seg [;)]
jeg heller klarer ikke alltid å finne den, og jeg er enda lenger på vei enn deg..
er ingenting å bekymre seg over [;)]

ORIGINAL: Hanne Panne

kanskje babyen som er så aktiv å beveger seg så hjertelyden flytter seg [;)]
jeg heller klarer ikke alltid å finne den, og jeg er enda lenger på vei enn deg..
er ingenting å bekymre seg over [;)]

Ja kan jo være det også..

ORIGINAL: FruStina

huff så kjedelig, hadde du full blære da ?

nei , men kanskje jeg skal teste.. men på min doppler så står det at man ikke finner før 16 uker s kan jo være det..

vet du, det står det på min også, men har opplevd at jeg finner den såååå mye lettere med full blære, for da ligger ikke lille babyen så dypt nedi bekkenet. Så tidlig morgen før du løper på do er en smart ting [;)] Må ikke bekymre deg i så fall, jeg er 16 uker og sliter enda

ORIGINAL: FruStina

vet du, det står det på min også, men har opplevd at jeg finner den såååå mye lettere med full blære, for da ligger ikke lille babyen så dypt nedi bekkenet. Så tidlig morgen før du løper på do er en smart ting [;)] Må ikke bekymre deg i så fall, jeg er 16 uker og sliter enda

Er så glad for at vi har deg her inne jeg Stina [:D] du kommer alt med beroligenede ord [:D]

jeg har heller ikke hørt den på en stund.. på min står det mellom uke 9- 12 

Jeg og strever en de før jeg finner den. Selv om jeg har funnet den og vet omtrent akkurrat hvor jeg skal lete etter å ha funnet den en gang, strever jeg med å finne den igjen hvis jeg detter ut. Doppleren må liksom være i en spesiell vinkel på ett spesielt sted samtidig som jeg trykker den noe nedover. Har funnet den en gang i uken de siste 3-4 ukene, men synes nesten jeg leter mer for hver gang . Så tror ikke alltid det er så kjempeenkelt å finne den :)

Jeg fant den når jeg var 10+1, men fant den ikke på mandag da jeg var 11+5 (tom blære). Leita lenge. Men ble ikke bekymra.
Igår 11+6 fant jeg den med en gang igjen med full blære. hehe. [8D]

Du finner den nok snart igjen[:D]

Jeg skjønner at du blir bekymret for det blir vi alle fordi om at det ikke er normalt å finne den enda[:)] Jeg klarer å finne den hver gang, men må lete en stund og være veldig tålmodig[:)] Så ikke bekymre deg[:)] Som du har skjønt her inne så er det mange som ikke klarer å finne den[:)] Snart kommer vi til å kjenne liv og da slipper vi å bruke den doppleren så mye[:)]

nei jeg får prøve igjen med full blære [:D] våre dopplere er vel ikke så følsomme som legen sine..

Back
Topp