Hjerte lyd <3

someeone

Gift med forumet
Da har jeg fått hørt hjertelyden, og den lå på 150 [:D]
Så etter den myten med 140 = gutt og 160 = jente så
venter jeg intetkjønn [8D]
Men jeg sjønner ikke helt, for legen sa jeg var 17 uker i dag
mens ulen sier jeg er 16+2 (den jeg hadde i uke 9)
Så jeg ble litt forvirret egentlig. 
Men heldigvis så er vekta det samme som for en mnd siden [:D]
Nå ble jeg enda gira til Ultralyden siden jeg vet at knøtte
har det bra i magen [:)]
Også greide jeg og få dem til og ta blodprosenten i armen istedenfor
på fingeren [:)] De får nemlig ikke røre fingrene mine ! 
Guuuud hvor grusomt det er og ta blodprosenten i fingeren da [:'(][:(]
Dette blir en braaaaa dag [:)]

Så moro det er å høre hjertelyden! Er så godt å høre at den lille lever [:D][:D][:D]

Men trodde myten var under 140=gutt og over 140=jente... Virker som hjertelyden til vår lille har stabilisert seg på 144 så er veldig på grensen hos oss da [;)][8D]

Ultralyden er ikke til å stole på så tidlig, det kan variere veldig siden fostre kan vokse veldig forskjellig før og etter uke 17-19. Derfor man har ordinær ultralyd i uke 17-19, for da er de fleste fostre på samme sted i utviklingen :)

var det samme lege som tok UL, da? Han går vel bare etter mensterminen sikkert :)

ORIGINAL: Speedsjarken

Ultralyden er ikke til å stole på så tidlig, det kan variere veldig siden fostre kan vokse veldig forskjellig før og etter uke 17-19. Derfor man har ordinær ultralyd i uke 17-19, for da er de fleste fostre på samme sted i utviklingen :)

var det samme lege som tok UL, da? Han går vel bare etter mensterminen sikkert :)

Jo det gjør han nok, men holder meg til den ul terminen først så får jeg se etter
ordinær ul hva den sier [:)] Nei var på sykehuset og fikk ultralyd og legen min er
på et legesenter .

Back
Topp