Hjerte i uke 6

Så du spurte meg, men svarer her og :) jeg så hjerte tydelig og lett 6+1 sa var lille spire bare 3,4 mm :-) ble til og Med satt til 6+0 men jeg holder fortsatt min termin inntil videre. så ei annen også gjorde det :D hjerte skal jo starte slå i uke 5 :-D

Så du spurte meg, men svarer her og :) jeg så hjerte tydelig og lett 6+1 sa var lille spire bare 3,4 mm :-) ble til og Med satt til 6+0 men jeg holder fortsatt min termin inntil videre. så ei annen også gjorde det :D hjerte skal jo starte slå i uke 5 :-D
Takk for svar. Håper jeg får samme opplevelse. Skal inn om 30 min. :)

Fikk sett hjerte beveget seg i dag,6+1, var 6mm♡

Ikke tenkt på det. Dette er ikke fasiter, det er hva forskning har som standarder.. Du så hjerte slå, da lever spira di i beste velgående..

Sant bare blir bekymra fordi jeg var på UL pga blødning men alt var jo fint men så hadde jeg stor blødning dagen etter også (tirsdag) stoppet raskt, men vet jo ikke om alt er bra :/

Vi så ikke hjerte da jeg var 6+4, spiren var 5 mm. 13 dager senere var spiren vokst til 1.78 cm og hjertet banket :Heartbigred

Vi så ikke hjerte da jeg var 6+4, spiren var 5 mm. 13 dager senere var spiren vokst til 1.78 cm og hjertet banket :Heartbigred
Tror det kan være litt forskjell på hvordan utstyret til legen er også. De nyeste maskinene plukker opp utrolig mye. Jeg gleder meg til 4D ultralyd i uke 12-13 :)

Back
Topp