Hjernetåke

Strella

Elsker forumet
Marsipanene 2019
Flere som bare går rundt i tåka om dagen. Må bake kake til barnedåp i morgen, og jeg har vanligvis ikke noen problemer med baking og matlaging. Men nå er det nesten et under at huset ikke har brent ned [emoji23][emoji33]

Seinest idag satt jeg et tomt fat i mikroen og prøvde å få vann utav kaffemaskinen [emoji28]

Lurte litt på hvorfor jeg fant rene fat i kjøleskapet idag. Turte ikke skylde på noen andre ihvertfall...

Lurte litt på hvorfor jeg fant rene fat i kjøleskapet idag. Turte ikke skylde på noen andre ihvertfall...

Da har jeg bakt to kaker til i morgen. Nå håper jeg at jeg ikke har tatt salt istedenfor sukker eller noe sånt [emoji23][emoji12]

Jeg er sånn på jobb, får beskjed om p gjøre noe så har jeg glemt det 5 min etterpå.

Klarte å rygge ned ein bakke og begynne å kjøre på fram før bilen sjøl ga beskjed at håndbrekket stod på! Seinere glømte eg å lukke diesellokket...

Så fornøyd med at jeg orket å dusje i kveld. Og så hadde jeg glemt at jeg tidligere i dag var så flink at jeg vasket sengetøy. Nå må jeg re opp senga, og har mest lyst til å gråte. Sa noen hormonell og følsom?

Back
Topp