Hjernerystelse??

kamks

Flørter med forumet
Hanna datt og slo hodet sitt tidlig idag morges. Hun sod mitt på gulvet og så datt hun bakover med hodet først!! Det var et kraftig smell og hun begynte umidelbart og gråte!! Tok henne opp og trøstet henne og etter 5 min var alt helt OK!! Har oppført seg helt normalt resten av dagen!!! Men...for en times tid siden våknet hun og spydde skikkelig! Gikk inn til henne da jeg hørte lydene og der satt hun og skalv med oppkast over hele seg!!! Gråt en liten stund, men var blid og smilende når vi tok henne opp. Kan det være at hun fikk en hjernerystelse i fallet?? Trodde oppkast og slikt skulle komme umidelbart etter fallet?? Noen som vet!?! Kjenner jeg er litt engstelig!!

Sjefen ramlet ned fra stellebordet da hun var 3 mnd og jeg ringte til legen. Fikk beskjed at det kunne gå opp til 24 timer, men dersom hun ellers hadde fin allmenntilstand så var det stort sett ingenting å bry seg med. Går ikke spysyke hos dere da ??

Men dersom du er urolig hadde jeg ringt til legevakten og spurt, der har de en sykepleier som kan svare deg.

Det kan jo vær en lett hjernerystelse. Da kan de kaste opp. Jeg tryna'an salig i garasjen med guttungen på armen. Han smalt rett i betongen. Vi måtte på legevakt og videre til barneklinikk. Men han var kvikk igjen innen halvanne time. Så da sa legen at vi trengte ikke ta noe hensyn mtp natten. Så du kan sikkert la henne sove uten å vekke henne selv om hun muligens har en lett hjernrystelse. Er formen fin så trenger du ikke bekymre deg. SKulle du allikevel ikke klar å slappe av, så ringer du enten legevakt eller barneklinikk for å høre. Bedre det enn å bekymre seg[:)]

ORIGINAL: kjersti72

Sjefen ramlet ned fra stellebordet da hun var 3 mnd og jeg ringte til legen. Fikk beskjed at det kunne gå opp til 24 timer, men dersom hun ellers hadde fin allmenntilstand så var det stort sett ingenting å bry seg med. Går ikke spysyke hos dere da ??

Men dersom du er urolig hadde jeg ringt til legevakten og spurt, der har de en sykepleier som kan svare deg.

Joda, spysjuka herjer som bare det, så det er helt sikkert det hun har fått!! Men tenker jo selvfølgelig det verste!!!

Back
Topp