Hjernerystelse

Klarforbaby

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
*Aprilbaby 2018*
Litt sånn off topic det her, men jeg spør likevel i håp om noen gode råd fra fine folk:)

Hva gir man i "god-bedring"-gave til em med hjernerystelse. Når nære venner er syke så bruker jeg å kjøpe et magasin, litt snop osv. Men hun skal jo ikke lese og er sikkert litt uvel slik at hun ikke orker snop/kjeks osv.. :p

Syns å få en goodiebag er veldig hyggelig selv om en ikke er i form til å spise det akkuratt da... en god kaffe, te ol? Men litt annet godis oppi :P

Hatt hjernerystelse før ble kvalm av godteri og brus...

Tøfler eller noen gode varme sokker? Et sjal? Hjelm?:-p hihi

Litt sånn off topic det her, men jeg spør likevel i håp om noen gode råd fra fine folk:)

Hva gir man i "god-bedring"-gave til em med hjernerystelse. Når nære venner er syke så bruker jeg å kjøpe et magasin, litt snop osv. Men hun skal jo ikke lese og er sikkert litt uvel slik at hun ikke orker snop/kjeks osv.. :p

Hva med sånne kjøle-sove-briller..? Sånn man ser på film..
El solbriller.
J var veldig lysømfintlig alle gangene (ramla og slått meg noen ganger;))
Pastiller eller drops av noe slag, j syns d kan være ok om man er uvel.. Doc i flere farger.
Pledd, gode tøfler, sokker. Ispose til å kjøle hodet.

Enig. Liker å gi goodiebags - men hba skal jeg putte oppi? :p
Hvilke butikker har du rundt deg? Jeg bruker mye Amundsen- der har de alt fra kaffe til sjokolade i ulike farger, smaker og fasonger. Søstrene grene har mye gøy å putte oppi, pluss de har kjekke goodiebager ;) En flaske vin hehe. Flaxlodd :)

Back
Topp