Bra du fekk kontakt, da er nok alt i skjønnaste orden. At augene glir igjen er jo ikkje så rart midt på natta stakkars. Ho er nok frisk og rask igjen i morgon tidlig. Blir ei lang natt for mor da, masse lykke til. Trur forresten ikkje det e nødvendig å få god kontakt kvar time framover, men du gjere det du har fått beskjed om sjølvsagt.sogn78 skrev:
Eg hugsar me lærte på sjukepleien at eit barn som er våkent og klart rett etter eit hodetraume ikkje har ein alvorlig hjernerystelse, håpar det kan være til trøst :o))
Takk for det! :)
Jeg er nok litt overhysterisk på slikt, og det er jeg klar over også, men jeg tør ikke annet! :p
Neida, skal ikke vekke henne slik en gang i timen hele natten, bare om en time igjen. Også er det annenhver/hver tredje etterpå. Godt og ha henne på våres rom i natt da. :)
Nå går sambo og legger seg med henne, så sitter jeg oppe og fortsetter og vekke henne. :p
Men jo, det går nok veldig bra med henne tror jeg. Puster litt ut nå, for nå våknet hun nettopp av seg selv også, så da er ting litt mer slik som de pleier om natten! :p