Hjemtraktene?

besnik

En del av april og mai2013
MAI 2013
Tilgangsansvarlig
VIP
Hvor mangen av dere bor der dere vokste opp?
Jeg sa alltid at der jeg vokste opp var så kjedelig at jeg aldri skulle bosette meg der.....
Flyttet bort på skole som 16 åring,flyttet 6 timer unna(med bil) til eksens hjemsted,fikk to herlige barn,slutt med eksen og hva gjør jeg?
Flytter hjem til hjemstedet mitt:
og vil ikke flytte her ifra::: he he:
Liker plutselig landet og friheten for ungene til å vokse opp her ute,med masse natur,sjøen til nabo,mangen gårder med dyr:
Glad mannen og bodde her og ikke vil flytte:

Bor 20min unna nå, og skal kjøpe barndomshjemmet mitt til sommern;) har alltid ønsket det, og nå får vi det til økonomisk! Er fra samme sted, både sambo og jeg så vi trives godt i hjembyen..

..HerQ..

Bor 10 min unna nå md bil, og flytter "hjem" når vi er ferdig med å puse opp huset!

Vi bur midt mellom mine og hans foreldre.. :) 10 min til mine foreldre og 20 min til hans foreldre.. så kan vel ikkje si annet enn at vi bør på hjemstedet sjøl om det ikkje er nærmaste naboer til husene vi vokste opp i;)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum

Bor i Bergen 2,5 t fra :) 3. året nå pga utdanning, men regner med jeg flytter hjem igjen når jeg er ferdig. Veldig vanskelig å etablere seg i storbyen.

Bor 100-150 meter fra huset jeg er vokst opp i, så har ikke flytta så langt :) Jeg skulle heller aldri fortsette og bo her når jeg ble større var planen i ungdomsårene. Men nå kunne jeg ikke tenkt meg å bo en annen plass. Veldig fint for barn og vokse opp her.

Har ingenting imot hjemstedet mitt, men det er alt for langt unna den naturtypen jeg er mest glad i, fjell. Akkurat nå bor vi i et boligfelt i Porsgrunn og det skal vi ikke gjøre lenge - selv om det er rolig og stille her, og ålreite naboer. Jeg vil at ungene mine skal vokse opp i samme type miljø som meg; landlig, i nærheten av et lite sted, hvor du kan gå rett ut i skauen, har god plass... Men må være noe fritidstilbud (fotball/musikk/andre idretter) på stedet da. Mannen min er fra lenger opp i Telemark, og jeg har bodd i Bø i mange år, et sånt sted har alt jeg trenger!

Nei, jeg bor 280mil hjemmefra. Eneste jeg savner med stedet er familien min.
mamma er født og oppvokst på stedet Jeg bor nå så har vært hær i ferier og slikt. Trives ikke her heller men med barn i livet vårt så vil jeg gjerne bo i nærheten av noen sin familie! (Sambo sin nå da)

Jeg bor 50 mil unna hjemstedet mitt, og savner hjemover! Men hva gjør man ikke for kjærligheten?:)

Jeg ELSKET stedet jeg vokste opp og sa at jeg alltid skulle flyte tilbake da jeg fikk barn (flyttet vekk da jeg var 16 på skole jeg også!). Barna mine skulle også få vokse opp på et så fantastisk sted!

Men nå som barnet kommer har foreldrene mine flyttet inn til Oslo, det er ikke lenger noen grunn til å bo der, og jeg ELSKER å bo i OSLO!

Kanskje jeg flytter dit når barn skal begynne på skolen... Men akkurat nå elsker jeg å ha foreldrene mine 4 min med bil unna som gleder seg sånn til å bli besteforeldre :)

bor 420km fra hjemplassen min nå, og savner ikke å bo der - savner å ha familien min nær, men vi er flinke til å reise opp å besøke. Flyttet fra bylivet og til en trang dal i Sogn og Fjordane, har fjell på alle kanter og bare elsker plassen. Godt å føle seg hjemme her <3

Bor 7 min unna mine foreldre, og 15 min unna svigers.. Skal aldri flytte utafor kommunen :-)

Bor i kommunen jeg er født og oppvokst i, samme med mannen. :D Har aldri bodd et annet sted heller jeg da. hehe. Bare bor på en litt annen side av der jeg bodde som barn. :)

Flyttet langt vekk for å gå på skole når eg var 17. Men etter mange år vekke både i nord og på østlandet, har eg altså no bosatt meg to hus nedenfor der eg vokste opp :) Stortrives her på landet, og er glad for at mannen også liker seg her. Veldig kjekt å bo nær familie når man har små :)

Back
Topp