Hjemreiseklær

li89

Andre møte med forumet
Vet ikke om det ligger noen sånn tråd her allerede? Isåfall, si i fra :-)

Hva skal dere ha til hjemreiseklær fra sykehuset? Og hvordan er det best å frakte i bilstol i april? Har ikke bilstolpose. Men lammeskinn til bilstolen.
Ja, jeg er helt ny på dette med baby, så da spør jeg heller en gang for mye :-)

Min mor strikker hentesettet jeg skal ha på babyen. Hun har også strikket kjørepose. Men da han blir født i beg. av august er det ikke sikkert vi har behov for den så tidlig. Men vi får se på temperaturen

Dette settet strikket mamma til meg :-) kommer nok til å ha med et ullteppe til å legge over i tillegg - spørs jo litt på været da.. evnt kommer sambo med vogna siden vi bare går hjemmefra (bor nærme)..

Vedlegg

• 1426102332783.jpg
    1426102332783.jpg
    61,6 KB · Visninger: 98
Vi tar med ulldress, ullteppe og en god lue til lille. Regner med at det blir greit.

Hentesettet her består av body,sparkebukse, ull dress, ull sokker, lue og teppe :)

hentesett og muligens ett pledd :)
er så utrolig grossen av meg st bilen kommer til å være god å varm :)
(tar med pose for å ha i stolen i tilfelle.. vet jo ikke grader i april!)

Vi har pakket ned en body og bukse han skal han seg når vi drar hjem, samt en fleesedress og en supersøt lue <3

Body og strømpebukse i ull, strikket heldress, lue, ullsokker og pledd:)

Body, sparkebukse, fleecedress, lue og ullpledd :)

jeg bestilte en sparkebukse og genser/jakke fra nøstebarn i dag :) Så blir å reise hjem i d ;) siden ingen strikker så ville min mor spante noe ordentlig på lillegull <3

Har et lite tips til teppe i bilstolen, ta et fleespled eller et teppe som du vil ha til barnet og legg det med hjørnet opp og mål hvor selene i stolen er og klipp hull til den og sy rundt, så legg det klart i stolen og svøp barnet ditt i det når dere drar hjem <3 enkelt og billig løsning for varmt vær.

Legger med et bilde for eksempel :)

Har ikke bestemt meg for no hentesett, tror jeg bare har vanlige klær på h*n :) men litt tid igjen, er en mai-sniker ;)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    707 KB · Visninger: 91
Last edited:
Body, strømpebukse, fleecedress, lue, tjukke sokker, eventuelt votter og teppe :-)

Hadde "hentesett" på han første, men det ble jo så bolstrete og upraktisk i bilstolen, så det har vi droppa med di andre :-)

Vi har dunpose til sete. Så her blir det en tynn ulldress, lue, ullsokker og en hjemmestrikka hvit ullgenser :)

Min mor strikker hentesett. Jakke, lue, sokker i alpakka silke. Også skal hun strikke bukse yvis hun rekker det.. hun har akkurat fått av fipsen etter at hun knakk et bein i armen så er blitt litt utsatt dette.. huff :-( ellers så Bruker vi nok en vanlig bukse og har et lillelam teppe oppå. Så får vi se hvor mye vi må kle under :-)

Har et lite tips til teppe i bilstolen, ta et fleespled eller et teppe som du vil ha til barnet og legg det med hjørnet opp og mål hvor selene i stolen er og klipp hull til den og sy rundt, så legg det klart i stolen og svøp barnet ditt i det når dere drar hjem <3 enkelt og billig løsning for varmt vær.

Legger med et bilde for eksempel :)

Har ikke bestemt meg for no hentesett, tror jeg bare har vanlige klær på h*n :) men litt tid igjen, er en mai-sniker ;)

Såååå smart!!

Vi har bilstolpose, så veldig usikker på hvor mye vi skal kle på innom... Tar med body, strømpebukse + jakke, bukse, lue og tykke sokker i ull/bomull som den kommende mormoren har strikka:)

ImageUploadedByBV Forum1426163323.720341.jpg har lyst til å kjøpe en sånn til å ta med hjem i! Tantebarnet hadde noe lignende for 10 år siden og hu var så søt!!

Back
Topp