Hjemreise

Tvillingmamma91

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Hva tenker dere på hjemreisen ? Jeg har kjøpt sånn ull body og bukse og lue, så vurderer jeg en jakke over. Burde ikke det være greit ?

Ja, er ikke det greit?
Vi brukte et hentesett sist: jakke, bukse og lue med body under. Teppe over der igjen, og det var sent i mars.

Ja det høres veldig greit ut, kan være greit å ha et teppe også kanskje i tilfelle det er en kald dag:)

Og husk, ikke ha for mye klær på i bilstolen:) da ligger ikke selene ordentlig inntil kroppen:)

Har ikke tenkt på det enda faktisk, så følger med her for gode tips!:)

Blir vel et hentesett kanskje.. mamma strikker vel et.. 200-300 m å gå hjem fra sykehuset, så er egentlig ikke så nøye sånn sett.. :-)

Her har mormor strikket hentesett med bukse, jakke, lue og sokker vi skal bruke :) med strømpebukse og body under.

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Her blir d nok et enkelt sett, og en sånn teddy dress utenpå troooor eg... Eller en strikket dress. Men hvis d ikke er så kaldt så må jeg bare regulere det.. Ikke så lett å planlegge rundt mars/arpil værmessig synes eg :P

Håper på et strikket hentesett som enten bestemor(kommende oldemor) eller mamma(kommende mormor) har strikket :-) kommer ann på hvem som blir ferdig til babyen kommer og om det passer :-) hvis ikke blir det nok bare en body, strømpebukse eller sparkebukse og en teddydress :-)

Håper på et strikket hentesett som enten bestemor(kommende oldemor) eller mamma(kommende mormor) har strikket :-) kommer ann på hvem som blir ferdig til babyen kommer og om det passer :-) hvis ikke blir det nok bare en body, strømpebukse eller sparkebukse og en teddydress :-)
Søtt :)

Back
Topp