hjemreise

Jippi

kommende tobarnsmor :)
I brevet fra ahus sto kunne jeg krysse av om jeg ville ha hjemreise 6 timer etter fødsel.
Er det noen som vurderer det?

Jeg vil nok være på sykehuset/sykhushotellet 2-3 døn etter fødselen..

Eg har alfri fått med sånn brev noen gang jeg ? Altdå er det noe vi MÅ svare på..?? Jeg vil ikke hjem etter 6 timer.. elsker barsel ♥♡

Jente født januar 2010 og gutt født august 2011 og spiren i magehuset ventes 03.02.14 :)

Eg har alfri fått med sånn brev noen gang jeg ? Altdå er det noe vi MÅ svare på..?? Jeg vil ikke hjem etter 6 timer.. elsker barsel ♥♡

Jente født januar 2010 og gutt født august 2011 og spiren i magehuset ventes 03.02.14 :)
fikk du ikke det brevet sammen med oul datoen?
Det er valgfritt å levere det :) jeg fikk det ikke i 2012, men fikk det nå

Får ikkje spørsmål om det her, men eg har lyst til å reise heim så tidlig som mulig. Koser meg absolutt ikkje på barsel og vil heller komme heim og slappe av :-)

Får ikkje spørsmål om det her, men eg har lyst til å reise heim så tidlig som mulig. Koser meg absolutt ikkje på barsel og vil heller komme heim og slappe av :)
hvor skal du føde igjen? beklager at jeg ikke husker det..

Jeg vil hjem om det lar seg gjøre :)

Haukeland ja. Får jordmor hjem. :)

De la jo ned sykehushotellet, orker ikke ligge på rom med mange andre.

Jeg håper det er mulig, for da vil jeg det :)

Nei jeg vil kunne slappe av på sykehuset og slippe å tenke på matlaging og sånn. Nå hadde jeg enkeltrom sist og kan hende jeg får det igjen. Kanskje andereldes om man ligger på rom med flere andre skrikerunger - da skjønner jeg at de er bedre å få komme hjem. Har aldri født før, men synes 6 timer høres lite ut. Bør man ikke få sove litt først?

Jeg låg på sykehushotell sist. Og syns det var helt topp. Denne gangen skal jeg på et annet sykehus, og jeg tror se har lagt ned hotellet her. 6mannsrom frister så utrolig lite :(

♡♥ venter nr 2, 20 februar 2014 ♥♡

Bruker app'en!

Måtte dobbeltsjekke. De har faktisk familie/barselhotell. Nå ble jeg lykkelig. Faktisk noe jeg har tenkt på en del og grua meg til dette med 6mannsrom. Håper jeg får et familierom da. :D

♡♥ venter nr 2, 20 februar 2014 ♥♡

Bruker app'en!

fikk du ikke det brevet sammen med oul datoen?
Det er valgfritt å levere det :) jeg fikk det ikke i 2012, men fikk det nå

Jo men dette er første gang. fikk ikke når jeg fikk de to andre..

Håper og krysser fingrene for normal fødsel og ikke ks. Da kommer jeg på hotellet og de dagene der skal nytes før det bærer hjem til matlaging, husarbeid og henting og bringing i bhg ;-)

Krysser alt jeg har for å slippe sf og prematurt barn. Sist gråt jeg meg hjem etter 2 uker og reiste hjem med en baby med sonde. Var grusomt å bo på mødrerom og ikke kunne ha babyen hos seg en gang :-/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kan ikke tenke meg å reise hjem etter så kort tid nå, men det kan kanskje være greit for de som har født før og vet bedre hva de gjør. Men jeg håper virkelig at jeg slipper komplikasjoner og får ligge på hotellet.

Håper og krysser fingrene for normal fødsel og ikke ks. Da kommer jeg på hotellet og de dagene der skal nytes før det bærer hjem til matlaging, husarbeid og henting og bringing i bhg ;-)

Krysser alt jeg har for å slippe sf og prematurt barn. Sist gråt jeg meg hjem etter 2 uker og reiste hjem med en baby med sonde. Var grusomt å bo på mødrerom og ikke kunne ha babyen hos seg en gang :-/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hæ? Fikk du ikke enerom?

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Back
Topp