hjemmeværende?

inLove

Elsker forumet
mange som er hjemmeværende? frivillig eller ufrivillig?

jeg er hjemme med snuppa siden vi ikke fikk barnehageplass,vi venter fortsatt men ser ut for å måtte vente helt til august. så jeg er ufrivillig hjemme men jeg koser meg glugg ihjel og nyter egentlig å må være hjemme[:)] skal tidsnok sende ho fra meg og får litt vondt bare ved tanken. men Alva skal uansett ikke fullt i barnehage,vi er så heldige å ha muligheten til at ho er i barnehage 3 dager i uka. (men har søkt full plass).

Jeg er også hjemme:)

Er hjemmeværende, eller jobber en kveld i uka. Det er vel egentlig ufrivillig da vi ikke fikk barnehageplass, men søkte i utgangspunktet bare 50% plass fra januar. Så jeg blir hjemme til august, og er egentlig glad til for at det blei sånn. Hadde ikke vært klar for å sende ungene i barnehage enda [:D][:D]
En av fordelene med tvillinger, er jo dobbel kontantstøtte så da går det egentlig greit økonomisk også [:-]

Jeg er hjemme "ufrivillig" og venter på bhg-plass. Blir nok til høsten, ja!
Jobber litt i helger og noen ukedager innimellom..

hjemme hver onsdag frivillig,,, kjempe digg så ikke uka blir så lang for lille..[:D] så 20/80 her

hjemme og jobbsøker.. Har ikke fått bhg plass enda, men bruker familien og venner så godt jeg kan mens jeg er på jobbklubb gjennom nav i 5 uker.. Koser meg masse når jeg er hjemme da, og har fått litt ekstra overskudd nå som det begynner å bli lysere [:)]

Hjemme. Ble sagt opp av bhg jeg vikarierte i, så ufrivillig hjemmeværende...
Søker på jobber og venter på svar fra gamle jobben jeg hadde for 2,5 siden.

ORIGINAL: plutt

hjemme hver onsdag frivillig,,, kjempe digg så ikke uka blir så lang for lille..[:D] så 20/80 her

samme her[:)]

Er ufrivillig hjemme... Har mini i bhg på fullt så jeg søker jobber nå.

Frivillig hjemmeværende til august. Men begynte som vikar forrige uke og skal jobbe tilsammen 3 uker. Er dritsliten allerede etter bare en uke... Absolutt ikke klar for arbeidslivet enda og vil kose meg hjemme sammen med gullungene litt til. Selv om jeg må innrømme at det er litt godt å oppleve et liv utenfor hjemmet også;)

Jeg har valgt å ta ulønnet permisjon fram til august.
Ville være lengre hjemme sammen med lillegutt,
pluss at jeg tenkte det ville blitt vanskelig å fått
barnehageplass midt i året.
Koser meg masse, men tror nok det blir godt
å begynne på jobb igjen også, etter sommeren

Er hjemmeværende og trives med det! [:D]
Har søkt barnehageplass til høsten.

Back
Topp