Hjemmeværende?

Kaosbarn ilf.

Elsker forumet
Er det mange her inne som er permanent hjemmeværende? (altså ikke sykmeldt, men har valgt å være hjemme?)

Jeg er hjemmeværende, men ikke helt frivillig da men..... Det har nå blitt sånn.

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

ORIGINAL: talata

Jeg er hjemmeværende, men ikke helt frivillig da men..... Det har nå blitt sånn.

her og

ORIGINAL: Danii Og Småtrollene

ORIGINAL: talata

her og

Min neste man har penger så jeg kan være hjemmeværende og jobbe med det jeg intresserer meg for innen kosthold (melk og gluten) og trene!

Nja..
Jeg studerer litt på nett, og jobber som støttekontakt en ettermiddag i uken. Ellers er jeg hjemme med sønnen vår [:D]

Jeg er frivillig hjemmeværende:):)

ORIGINAL: JafseSlafsaSlappfis

hvorfor kunne ikke alle vi bodd på samme sted[&o][&o][:D][:D] hadde det ikke vært så kjedelig å være hjemme[8D]

Tja...Jeg bor jo også i Akershus... Du får bare flytte til Bærum da skjønner du [:D]

I allefall til neste sommer..hvis jeg får meg en jobb da..

Jeg er "frivillig" hjemmeværende, dvs at jeg går på svangerskapspenger pga at jobben min er farlig for fosteret. Men trives kjempegodt og savner ikke å jobbe i det hele tatt, det kan jeg ærlig innrømme.

Jeg må vel sikkert ut i jobb en eller annen gang pga økonomi og jeg skal ikke se bort i fra at jeg gleder meg når den dagen kommer, men akkurat nå når jeg har så små barn så klarer jeg ikke å tenke lenger enn at jeg vil være hjemme mens de er små :)

Jobben jeg har pr i dag (og alle andre jobber jeg har hatt) er noe jeg bare har gjort for å få endene til og møtes, skal ikke se bort i fra at jeg kommer til å glede meg til å gå på jobb en eller annen gang, men da må jeg finne noe jeg virkelig brenner for. Håper å gå litt skole eller noe sånt etterhvert sånn at jeg har flere muligheter, man kan jo ikke forvente seg all verden uten utdanning :)

Jeg er hjemmeværende på dagtid...Jobber 37% og det er kvelder og helger.Ei på 14mnd er hjemme med meg.4åring i barnehagen 3 dager i uken og 3 på skolen.

Jeg er hjemme, og som Maria Montazami(i svenske hollywoodfruer) sier
I LOVE IT[:D]

Back
Topp