Hjemmeværende

ville ikke ha gutten i bhg før nå[:)]
men nå vil jeg jobbe litt igjen

Lillegutt er så liten og NAV er vrange. Jeg som VIL jobbe og pappaen som VIL ha lang permisjon utover fedrekvoten får ikke lov til det pga NAV er så firkanta. 

Hjemme med ungene, fordi jeg vil, og trives med det!

er hjemme fordi jeg mener at mini ikke er klar for barnehage enda.. Vil ha henne i barnehage når hun er rundt 2år. Dessuten kunne jeg ikke gått tilbake til jobben jeg hadde før permisjon. Jobbet kun kveld og det fungerer dårlig når man er alene med en liten.. 

Har vært hjemme med ungene noen år nå, og stortrives med det. Men jobber litt kvelder da. Ikke mye, men alt fra 1-4 dager i uken.

Er student og er ikke obligatorisk oppmøte på forelsningene, dessuten har jeg ingen bhg plass så jeg går hjemme med mine små nå[:)]

Er hjemme fordi det er vanskelig å få seg jobb når man ikke er serfikatet,og har en mann som jobber mye rundtom i verden,og er borte lang tid av gangen.

Omskolering/helseprob...vært hjemme i over 4år (tatt kurs osv innimellom + permisjon)

ORIGINAL: *2 barnsmor*

ORIGINAL: zarafina

Jeg er hjemme fordi vi har lyst og muligheten til det[:D]
Vært det siden mai07 og stortrives, masse tid til husarbeid, hobbyer og ungene.
Også kommer mannen alltid hjem til striglet hus og middag på bordet så har hanm ere tid til å ta seg av oss[:D]

samme her [;)]

For det passer best for oss med tanke på ungene og huset[:)]

Og jeg kommer til og fortsette og gå hjemme så lenge jeg har mulighet til det, heldigvis har vi råd til det med sambos inntekt[:)]

Holder det seg slik som dette så søker jeg vel kansje jobber når lillegutt i magen begynner på skolen.

Men selfølgelig, ting kan jo forandre seg da, men det tar vi da[:)]

Er mellom jobber, så er ringevikar et par steder og får noen oppdrag igjenom Adecco, men det er ikke nok til 100 %. Er heller ikke helt venner med Nav[:-] Søker jobber og har søkt mange. Vi har foreløpig økonomi til at det er greit med sambos uføretrygd og mine sparepenger.

Permisjon med knøtte til midten av mars[:D] Før det gikk jeg sykemeldt med symptomgivende bekkenløsning (store gangvansker)...

Arbeidsledig

Back
Topp