Roastbeefn
Elsker forumet
noen her inne som er det? vil gjerne høre litt fordeler og ulemper med å være i hjemmesykepleien..
Svar tas i mot med stooor takk....[;)]
Svar tas i mot med stooor takk....[;)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: svimsen
jobbet med det som assistent siden 01..
entenb fulltid som vikar. og snere ved siden av skolen som sykepleier student.
trives super godt..
kjører rundt og hejm til di, treffer brukerene i deres hjem, med familien ofte også... ektefeller mm.. men di utfordringer det måtte medføre.
mye stress, men det liker jeg da. og synes det er mye bedre enn og jobbe inne på sykehjem. har gjort dte også, men trivdes ikke med et i det hele tatt-.
vi hadde gode kolegaer , flott arbeismiljø. og kjempefine matpauser, hvor vi koste oss sammen alle som jobet der.. så klart kan det bli lite pauser noen ganger miste mat pause, men da får man betalt. og tiden går jo hyl fort..
er mange gager 2 asatte på et besøk, dersom det trengs. så da får man jo kollegasammarbeide inn der..
men vil ikke jobbe der som ferid sykepleier,.. i alle falll ikke med en gang.. synes det er en tryggehet nå og kunne ringe sykepleier og få hjelp når jeg er usikker på noe..
ORIGINAL: ~*Becca*~
jobbet med det som assistent siden 01..
entenb fulltid som vikar. og snere ved siden av skolen som sykepleier student.
trives super godt..
kjører rundt og hejm til di, treffer brukerene i deres hjem, med familien ofte også... ektefeller mm.. men di utfordringer det måtte medføre.
mye stress, men det liker jeg da. og synes det er mye bedre enn og jobbe inne på sykehjem. har gjort dte også, men trivdes ikke med et i det hele tatt-.
vi hadde gode kolegaer , flott arbeismiljø. og kjempefine matpauser, hvor vi koste oss sammen alle som jobet der.. så klart kan det bli lite pauser noen ganger miste mat pause, men da får man betalt. og tiden går jo hyl fort..
er mange gager 2 asatte på et besøk, dersom det trengs. så da får man jo kollegasammarbeide inn der..
men vil ikke jobbe der som ferid sykepleier,.. i alle falll ikke med en gang.. synes det er en tryggehet nå og kunne ringe sykepleier og få hjelp når jeg er usikker på noe..
YEY-vi jobbet sammen vi to ;)
hehe. madde 34 så i stad at du viste hvem jeg er. hvem er du da. ????hehe.. mulig jeg er helt i amme tåka...