HJemmestriping

Om det er farlig for fosteret vet jeg ikke. Men har prøvd å gjøre det hjemme og endte opp med en frisørregning på 2000kr[:)]

Jeg blir veldig fornøyd når jeg gjør det hjemme selv. Men det jeg lurer på er om det er skadelig? Man kan jo stripe hos frisør....tor jeg da?

Jeg spurte frisøren min om det sist. Hun sa at de hadde ikke påvist noen skader hos foster p.g.a. farging av hår. Frisørene selv farget håret under graviditeten. Og hun ville heller at jeg skulle kjenne på det selv om hva jeg føler ettersom det ikke ligger noe fakta på bordet (som hun viste da...)
Jeg valgte å farge håret, gjør det jo ikke så ofte...

Jeg stripet håret hos frisør for noen uker siden og da spurte jeg om det var skadelig for barnet. Hun sa at det ikke er skadelig å stripe håret, men det er "gassene" eller kjemikaliene som oppstår når man blander sammen fargen som ikke er bra å puste inn så mye av. Kanskje derfor bedre å gå til en frisør som blander sammen for deg istedet for å stå med nesa oppi blandingen selv?

Ja mulig det. Jeg får en venninne til å hjelpe meg så jeg er jo ikke så mye i den lukta. Har forresten gjordt det i beg. av svangerskapet også, men da visste jeg ikke at jeg var gravid [8D]

ingen problem å farge/stripe håret når man går gravid.. ingen skade hverken på deg eller barnet. Man gjør det jo allikevel ikke så ofte at det er skadelig. Det verste som kan skje er at håret blir misfarget..

klem fra tidligere frisør..

Takk, det svaret likte jeg. Godt vi har folk med alle slags yrker og informasjon her...

Klem tilbake

Back
Topp