Hjemmeskole/barnehage

Ramp3n

Glad i forumet
Hvordan har de tre første ukene med hjemmeskole/barnehage og ev hjemmekontor gått for dere?

Her har jeg hatt 2 barn på 10år og 8år hjemme i tre uker. Det har gått over all forventning! Den eldste er veldig selvgående, den yngste derimot har sine utfordringer - men det har gått fint for det! Kjenner at det har vært enklest når vi har vært flinke med rutiner på måltid og utetid. Og det har vært koselig med masse tid sammen med dem!

Telefonmøte og hjemmekontor har ikke alltid vært like enkelt å gjennomføre, så jeg er så utrolig glad jeg har ansatte på jobb som holder butikken i gang! Salget har vært over all forventning og budsjettene er knust. Skal innrømme jeg gleder meg til å komme tilbake i rutiner med jobb og skole igjen, men det hadde også gårt greit å være hjemme med barna noen uker til om det er slik det blir :)

Det blir dog lite tid til meg selv nå, siden sambo nå jobber til 18 +/- og kommer hjem mye senere enn vanlig. Hadde han vært hjemme hele dagen også kan det nok være jeg hadde klikka :p
 
Jeg har vært hjemme med 3-åringen som har mer energi enn hva mor har hatt på lang lang tid. Har mulig fått mer grå hår og hjemmekontor har vært ekstra vanskelig, selv når mannen kommer hjem og kan ta over.

Men på en annen side har det vært koselig hjemme, så lenge ungen er aktivisert til å gjøre noe. Vet ikke helt hvordan jeg stiler meg til at barnehagene nå skal åpne igjen den 20. april, men den tid den sorg!
 
Back
Topp