Hjemmeside

Linnselusa

Elsker forumet
Noen som vet om det går an å lage en hjemmeside som alle bryllupsgjestene kan gå inn på, men som ikke er åpen for resten av verden?
Tenkte det hadde vært fint med en side gjestene kan finne kart, ønskeliste m.m. [:)]
Har ikke kjempe peil på hjemmesider så det er mulig det er et teit spørsmål... [8D]
Er det noen andre som har det i forbindelse med sitt bryllup? Hvordan ordnet dere det?

Vi skal få min bror til å lege hjemmesiden vår... Ellers finnes det slike enkle greier man kan lage selv...f.eks hos bryllupsvenner.no.... Der kan du lage din egen hjemmeside, sette opp gjesteliste, butsjett osv..

jeg har laget hjemmeside på www.bryllupsdagen.no og syns den er veldig enkel og grei. Og så har jeg betalt 98 kr ekstra for å få det passordbeskyttet.
Jeg lagde også en fra www.mywedding.com(amerikansk nettside), men fant ikke ut at det gikk an å passordbeskytte den før jeg hadde valgt den andre.

ORIGINAL: ~Mirabell~

jeg har laget hjemmeside på www.bryllupsdagen.no og syns den er veldig enkel og grei. Og så har jeg betalt 98 kr ekstra for å få det passordbeskyttet.
Jeg lagde også en fra www.mywedding.com(amerikansk nettside), men fant ikke ut at det gikk an å passordbeskytte den før jeg hadde valgt den andre.

Når jeg går inn på bryllupsdagen står det at hjemmesiden koster 199,-. Jeg hadde håpet at det fantes noe gratis jeg. Betalte du 199,- + 98,-?

Har bryllupsdagen.no
Synes den er genial, kan legge inn gjestelista, budsjett og kostnader og andre gjøremål og huskeliste

Hjemmesiden er ikke skjult så betalte vel 199 kr. Billig planlegger for min del

Her kan du lage hjemmeside gratis
[link=http://www.webs.com/]www.webs.com[/link]

ORIGINAL: Linnselusa

ORIGINAL: ~Mirabell~

Når jeg går inn på bryllupsdagen står det at hjemmesiden koster 199,-. Jeg hadde håpet at det fantes noe gratis jeg. Betalte du 199,- + 98,-?

Ja, jeg gjorde det. Syns det var enkelt og så slipper jeg og styre med å lage en side helt selv fra bunnen. Har nok med bloggen min[8D] Men velger du mywedding så er jo den gratis da

Jeg sliter max jeg assa...
Jeg må være helt grønn på pc.
Forsøkte meg på www.webs.com, men jeg skjønner virkelig ikke bæret.
Det blir ikke sånn jeg vil ha det og jeg klarer ikke forstå om siden er lukket eller ikke.
[:@][:@][:@][:@]

har hørt det er flere som lager seg blogger.......
de er vel gratise?

Nå endte jeg opp med en betalingshjemmeside på www.bryllupsdagen.no. [:D]
Den var lett forståelig og jeg ble fornøyd! Eneste ulempen var at det var lite utvalg av bakgrunner. Ingen av de passet til vårt tema og våre farger.

Takk for all hjelp jenter! [:)]

Back
Topp