smash Forumet er livet VIP 12 Jan 2011 #1 Jeg har litt lyst til å lage en liten hjemmesiden hvor jeg selger det jeg lager.. Litt hekling, også har jeg en haug med kort... Vet dere om noen hjemmesider man kan bruke? Som er lett å bruke? Noen som har gjort det samme?
Jeg har litt lyst til å lage en liten hjemmesiden hvor jeg selger det jeg lager.. Litt hekling, også har jeg en haug med kort... Vet dere om noen hjemmesider man kan bruke? Som er lett å bruke? Noen som har gjort det samme?
Zezamie Elsker forumet 12 Jan 2011 #2 er det ikke epla.no, der kan man lage egne sider og legge ut ting for salg?
smash Forumet er livet VIP 12 Jan 2011 #3 ORIGINAL: Zezamie er det ikke epla.no, der kan man lage egne sider og legge ut ting for salg? Jo, men vil ha noe annet... noe "eget" liksom..
ORIGINAL: Zezamie er det ikke epla.no, der kan man lage egne sider og legge ut ting for salg? Jo, men vil ha noe annet... noe "eget" liksom..
B *BekkUlf* Forumet er livet 12 Jan 2011 #4 Blogg? Jeg brukte først blogger men skjønte ikke bæret, så ble det blogspot, og nå eget domene via blogspot, asså dot.com[8D]
Blogg? Jeg brukte først blogger men skjønte ikke bæret, så ble det blogspot, og nå eget domene via blogspot, asså dot.com[8D]