Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Apple
ORIGINAL: spindel
Hvorfor lager alle hjemmesidene sine hos piczo? Ja, er jo søte bakgrunner og border og sånn, men ellers syns jeg de ser helt forferdelige ut!! Hva med å lage selv? uten sånn teit redigeringsting? for regner jo med at det går i noe sånnt.. huff, nei, jeg liker ikke de piczo-sidene!
Hva er det for en kommentar å komme med? Jeg hører ikke til her og burde vel ikke bry meg, men jeg synes ikke dette var en ålreit kommentar å komme med til ei som er stolt av hjemmesiden sin...
Gitte87: Jeg synes siden din var fin jeg! [:)]
ORIGINAL: lillemeg85
Piczo er jo en kjempegrei løsning for de som ikke liker å klundre me html/notisblokk eller andre hjemmesideprogram som dreamweaver og frontpage + ftp servere [;)] Jeg liker ihvertfall piczo mye bedre enn freewebs og geocities som ble utrolig mye brukt før!
Jeg for min del lager hjemmesiden i dreamweaver, og laster opp med ftp til start.no (home.no.net adresse). Men ingen kritikk til de som bruker piczo! Jeg vet om mange fine og enkle piczo sider jeg [:)]
ORIGINAL: Gitte87
Piczo er jo en kjempegrei løsning for de som ikke liker å klundre me html/notisblokk eller andre hjemmesideprogram som dreamweaver og frontpage + ftp servere [;)] Jeg liker ihvertfall piczo mye bedre enn freewebs og geocities som ble utrolig mye brukt før!
Jeg for min del lager hjemmesiden i dreamweaver, og laster opp med ftp til start.no (home.no.net adresse). Men ingen kritikk til de som bruker piczo! Jeg vet om mange fine og enkle piczo sider jeg [:)]
hehe.. ej trur ikke ej hadde greid å lage hjemmeside med noe anna em piczo[;)] e så lett d... åsså gidder ej ikke enkelt og greit[:D]
e bare en plass ej kan skrive ned tanker og følelser... å ej liker IKKE overpynta hjemmesider... d skal være enkelt[:)][:)]
ORIGINAL: Gitte87
hehe.. ej trur ikke ej hadde greid å lage hjemmeside med noe anna em piczo[;)] e så lett d... åsså gidder ej ikke enkelt og greit[:D]
e bare en plass ej kan skrive ned tanker og følelser... å ej liker IKKE overpynta hjemmesider... d skal være enkelt[:)][:)]
ja, var det som var fint med siden din, syns mange har ALT for mye stæsj på de, og fargesprakende bakgrunner så det ikke går an å lese teksten engang, da faller liksom litt av poenget med sida bort.. så all ros til deg Gitte87 :)
ja, skulle ønske jeg kunne strikke, så skullle jeg ha begynt å strikke babytepppe eller sokker eller noe... Er artig å gjøre sånne småting for babyen!!
Og helt på slutten et lite tips, så skal jeg holde kjeft: overskriften din ligger over reklamen på toppen, kanskje du klarer å få den litt lengre ned..? [;)] Er sånne småting som jeg syns ødelegger litt, som gjør piczco litt "dårlig", men ellers flott side :)