Hjemmepåske?

Her er vi sjuka så blir ikke mye pynt . Får hoppas me blir friska og kan få noen kjekke dager i påsken

Om jeg bare finner igjen påskepynten i alt flyttekaoset her skal det bli gul påske i huset :P Hahaha!

Det lille vi har av påskepynt er satt frem, og i dag hadde jeg lagd en liten påskerebus - veldig gøy;
Hengt opp lapper med hint (5 åringen leste), som endte i to store poser med stæsj!
Var på søstrene grene og kjøpe diverse aktiviteter vi kan gjøre sammen i dagene som kommer; male egne sparebøsser, male acryl-malerier, lage små armbånd, tegnesaker o.l. Mye billig og gøy på Søstrene grene!! :)
På onsdag drar barna på hytta med svigers, vi blir hjemme for å flislegge bad.. Blir litt trist uten barna og hytta i påsken, men sånn må det bli i år, og prøver å at dagene før de drar blir stor stas:)

Her har vi sendt bort sønnen til samboeren min til besteforeldrene slik at i alle fall han får feira påske på fjellet med ski og lek. Jeg og samboeren har dratt til mine foreldre hvor vi slapper av og skjemmes bort med godteri og service. Likevel er det surt og leit at det ikke blir hyttekos og fjellet, men satser på å ta igjen det neste år! :-)

Vi har vært på en bitteliten spasertur i nærmiljøet i dag, med vår sønn på 2,5. Vi hadde med niste og gikk på oppdagelsestur i skogen; lærte om mose, kongle, vi fant hestehov (!), så ei flue, ender som dukket og hunder på tur. Veldig koselig med varm sol. En god start på påsken :-)

Her har far tatt seg påskeferie og vår sønn har fri fra bhg, nå er de ute og monterer trampolinen i hagen. Er så fint vær også tenkte vi, bedre nå, enn etter fødselen. Dvs jeg sitter jo i en stol med beina opp he-he. Koselig å henge litt ute på terrassen altså.

Vi har hjemmepåske med tre unger og et STORT felles hageprosjekt! ;)
Vi sår frø til tomat,agurk og paprika i drivhuset,samt bygger grønnsakskasser,så vi får laget en liten selvforsynt grønnsakshage! :)

Vi pleier å tilbringe påska på fjellet med skirenn,solo,appelsin og kvikklunsj! ;)
Men vi er bosatt i Danmark og nyter tidlig vår og fantastisk sol her hjemme i år,uten norsk påskegodt!
Men påskeegg,DET har vi!!! :)

33 dager til termin! Gledelig påske til dere alle!☀️

Vi har hjemmepåske med tre unger og et STORT felles hageprosjekt! ;)
Vi sår frø til tomat,agurk og paprika i drivhuset,samt bygger grønnsakskasser,så vi får laget en liten selvforsynt grønnsakshage! :)

Vi pleier å tilbringe påska på fjellet med skirenn,solo,appelsin og kvikklunsj! ;)
Men vi er bosatt i Danmark og nyter tidlig vår og fantastisk sol her hjemme i år,uten norsk påskegodt!
Men påskeegg,DET har vi!!! :)

33 dager til termin! Gledelig påske til dere alle!☀️

Det høres ut som dere har en fantastisk flott påske! Jeg ble nesten litt inspirert selv til å starte et prosjekt etter fødselen :)

Det høres ut som dere har en fantastisk flott påske! Jeg ble nesten litt inspirert selv til å starte et prosjekt etter fødselen :)
Hærlig! :) Masse lykke til med fødsel og hageprosjekt efterfølgende!;)

Største har vært på venninnebesøk to dager, vi har hatt litt påskeverksted og laget litt påskepynt. Lagd kake, sett film ilag, spilt spill etter minste har lagt seg :) når det har vært vær til det, så har vi prøvd å være litt ute, så de får ut litt mer energi! Idag dro vi på bytur og kjøpte softis og koste oss der, og i morgen skal vi besøke mormor :)

Er litt slike ting vi har gjort på, ikke de store tingene igrunn, men vært ilag ihvertfall :)

Back
Topp