hjemmemammaer

Anya_

Forelsket i forumet
dere som e hjemme med småtassene deres, hva gjør dere om dagene? Klesvask, oppvask og middag klar når samboeren/mannen deres kommer hjem, eller?? Hva gjør deres menn av husarbeid, gjør de noe? Litt nysgjerrig på dette nemlig.. [8D]

He he.. Detter er et spm jeg aldri har noe godt svar på... Synes egentlig ikke at jeg får gjort så veldig mye. Vaske klær får jeg gjort. Og for oftest er middagen klar når samboeren min kommer hjem fra jobb. Men husvasken.... Huff... Den blir det ikke gjort noe med for ofte. Lille Sara krever full oppmerksomhet hele tiden. Sover nesten ikke på dagen. Prøver å være ute å trille hver dag, noen dager må jeg ut to ganger for å få henne til å sove... Slik går nå dagene.... Tida går så utrolig fort, plutselig er kl 17 og jeg har ikke fått gjort en dritt! Samboeren min er veldig flink til å gjøre husarbeid. Han vasker gulv og tørker støv. Vasker klær og vasker bad. Når han har fri er det stort sett han som lager mat - for det elsker han!

siden mannen min også er hjemmeværende  nå for tiden, deler vi stortsett alt..

Hehe, jeg har flyttet. Jeg har ikke fått gjort noe særlig mere enda. men nå går det stort sett i shopping, er et shopping paradis for meg med en liten baby og en gutt borte her [:D]

Shopping ja, det har vi alltid tid til. Shopping i USA er nok mere spennende enn her i Stavanger hvertfall... Dagene går med til morgenstell av 3 åring og 3 mnd-ing og meg selv. Levere i barnehagen. Får kanskje tid til en gåtur, ellers er det kafebesøk eller bytur med venninner, klesvask rydding og matlaging... Døgnet har for få timer. Vil liksom ikke la husrengjøring gå ut over permisjonstiden min. Vil nyte denne siste permisjonen! 

Å herregud, da blir det et langt innlegg hvis jeg skal ramse opp det jeg gjør hjemme. For å gjøre den kort, så er det mating, stell, kos, ryddig, vasking, henting, gå tur med bikkja, handle, dusje, spise, stell av hund osv OG SÅ SITTER JEG HER INNIMELLOM.[:D][:D]

hehe.. dagene forsvinner fort ja :p

Back
Topp