L
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja den i midten ville jeg heller hatt en sammenhengende plate i en fin farge også hull som ser ut som hjerter, stjerner osvDen midterste der har jeg sikla på og, den hadde vært utrolig fin i en annen farge, men den nederste var jo helt genial!![]()
Det høres jo veldig koselig ut ❤Jeg har en vugge fra jeg var liten som er rosemalt jeg, men den er nok kanskje ikke stor nok. Kanskje til den første mnd. Den står på loftet hjemme hos mamma, men tenker jeg skal få den hjem hit uansett, så da kan jeg jo se. Står navnet mitt på den da, men det gjør vel ingenting![]()
Ja, vil være den som vil se rarest ut på stua vår daDe var kjempefine da, spesielt den siste ser så koselig ut
Håper og tror jeg får låne en vugge av bestemor, som går litt på rundgang i familien![]()
Ja, vil være den som vil se rarest ut på stua vår da
Men vil finne en måte så den passer inn![]()
Å ja daHehe! Ja det kan tenkesdet går nok fint for en periode
![]()
Å ja dafinner en løsning uansett for de mnd
![]()
Ser for meg til babyen kan snu seg eller sitteHvor lenge bruker man egentlig en sånn vugge i stua?![]()
Ser for meg til babyen kan snu seg eller sitte
Eventuelt til de spiser bedre og får en vanlig døgnrytmenoen har ikke, andre bruker kanskje i en mnd også andre lengre
syns det er betryggende å ha baby hos meg da
![]()
Ja er det etter hva jeg har hørt, men vi skal fikse en sprinkelseng til å sitt fast i senga vår og vil være upraktisk å la lille babyen ligge derOk, ja det er sikkert litt forskjellig hvor lenge den brukes..![]()
Ja er det etter hva jeg har hørt, men vi skal fikse en sprinkelseng til å sitt fast i senga vår og vil være upraktisk å la lille babyen ligge derog vil ikke ha babynest
Har nok tenkt for mye på detHar ikke tenkt på alle detaljer rundt soving enda, men det kommer nok etterhvert.. Har lyst på både bedside-crib og babynest jeg da..
Så heldige de erEin kompis av meg laga ei sånn so på første bilde sjølden blei kjempefin! Om eg hadde hatt nåken så handy i min familie hadde eg og villa hatt heimalaga, alltid
dei kan jo bruka an so du seie på "arv" etterpå!
![]()