Hjemmelaget vugger

• Trådstarter Trådstarter Lunea
  • Opprettet Opprettet
L

Lunea

Guest
Sitter og drømmer meg bort i hjemmelagde vugger, tenker å spørre faren min om han vil lage en til oss ❤
Har funnet tre stk som jeg syns er kjempe fine og kunne godt hatt på stua også kunne jo mine søsken arvet den ettersom de fikk barn også :D

Hva syns dere om disse?

Screenshot_2016-02-11-13-35-31.png
Screenshot_2016-02-11-13-31-30.png
Screenshot_2016-02-11-13-17-54.png

Den midterste der har jeg sikla på og, den hadde vært utrolig fin i en annen farge, men den nederste var jo helt genial!:)

Den midterste der har jeg sikla på og, den hadde vært utrolig fin i en annen farge, men den nederste var jo helt genial!:)
Ja den i midten ville jeg heller hatt en sammenhengende plate i en fin farge også hull som ser ut som hjerter, stjerner osv ;)
Men den nederste er ganske genial og tydeligvis ikke så vanskelig som jeg trodde ;)
Men tenker at jeg får la faren min bestemme også bare komme med forslag og blueprint på de ;)

Jeg har en vugge fra jeg var liten som er rosemalt jeg, men den er nok kanskje ikke stor nok. Kanskje til den første mnd. Den står på loftet hjemme hos mamma, men tenker jeg skal få den hjem hit uansett, så da kan jeg jo se. Står navnet mitt på den da, men det gjør vel ingenting ;)

Jeg har en vugge fra jeg var liten som er rosemalt jeg, men den er nok kanskje ikke stor nok. Kanskje til den første mnd. Den står på loftet hjemme hos mamma, men tenker jeg skal få den hjem hit uansett, så da kan jeg jo se. Står navnet mitt på den da, men det gjør vel ingenting ;)
Det høres jo veldig koselig ut ❤
De kan jo ofte bruke vugge frem til de blir noe mobile, også ut fra hvor dypt det er ned i vugga så kan de jo brukes til de prøver å sitte noen av dem ;) må passe på at faren min lager høye nok kanter ;)
Er jo så koselig å ha vuggen ved sofaen ❤ kunne være med babyen hele tiden

De var kjempefine da, spesielt den siste ser så koselig ut :)
Håper og tror jeg får låne en vugge av bestemor, som går litt på rundgang i familien :)

De var kjempefine da, spesielt den siste ser så koselig ut :)
Håper og tror jeg får låne en vugge av bestemor, som går litt på rundgang i familien :)
Ja, vil være den som vil se rarest ut på stua vår da :p
Men vil finne en måte så den passer inn ;)

Hvor lenge bruker man egentlig en sånn vugge i stua? :)
Ser for meg til babyen kan snu seg eller sitte :)
Eventuelt til de spiser bedre og får en vanlig døgnrytme :) noen har ikke, andre bruker kanskje i en mnd også andre lengre ;)syns det er betryggende å ha baby hos meg da :)

Ser for meg til babyen kan snu seg eller sitte :)
Eventuelt til de spiser bedre og får en vanlig døgnrytme :) noen har ikke, andre bruker kanskje i en mnd også andre lengre ;)syns det er betryggende å ha baby hos meg da :)

Ok, ja det er sikkert litt forskjellig hvor lenge den brukes.. :)

Ok, ja det er sikkert litt forskjellig hvor lenge den brukes.. :)
Ja er det etter hva jeg har hørt, men vi skal fikse en sprinkelseng til å sitt fast i senga vår og vil være upraktisk å la lille babyen ligge der ;) og vil ikke ha babynest

Ja er det etter hva jeg har hørt, men vi skal fikse en sprinkelseng til å sitt fast i senga vår og vil være upraktisk å la lille babyen ligge der ;) og vil ikke ha babynest

Har ikke tenkt på alle detaljer rundt soving enda, men det kommer nok etterhvert.. Har lyst på både bedside-crib og babynest jeg da..

Ein kompis av meg laga ei sånn so på første bilde sjøl :) den blei kjempefin! Om eg hadde hatt nåken så handy i min familie hadde eg og villa hatt heimalaga, alltid;) dei kan jo bruka an so du seie på "arv" etterpå! :)

Har ikke tenkt på alle detaljer rundt soving enda, men det kommer nok etterhvert.. Har lyst på både bedside-crib og babynest jeg da..
Har nok tenkt for mye på det :p
Vil heller ha vugge enn babynest for ser ikke vitsen med begge deler ;) og skal ordne en sprinkelseng som bedside crib, penger spart og plass når alt skal i boden etterpå :p

Ein kompis av meg laga ei sånn so på første bilde sjøl :) den blei kjempefin! Om eg hadde hatt nåken så handy i min familie hadde eg og villa hatt heimalaga, alltid;) dei kan jo bruka an so du seie på "arv" etterpå! :)
Så heldige de er :D
Ja greit med noen handy i familien og hvis man passer på å lage skikkelig blir det etterhvert et skikkelig arvegods, noe som kan gå lenge i familien ❤

Back
Topp