hjemmelaget sengekant beskytter

ORIGINAL: ~sniglan~

så smart!! kjempefin ble den[:D] du er jo proff!!

Stilig! Der ga du meg en god ide, har tenkt på å kjøpe ny, men nå tror jeg at jeg må ut og lete etter stoff til å sy i stedet[:D]

ORIGINAL: ThereseAa

ORIGINAL: Ceccimor

Lager du på bestilling eller har du oppskrift til ei som ikke har sydd siden barneskolen? hehe[:D]

Du er så utrolig flink altså!
er selv på jakt etter ny sengekant siden sebastian har ødlagt den han hadde. hehe... lille rakkeren

kommer nok ikke til å sy på bestilling nå siden Kristian og jeg reiser til foreldrene mine til helga og blir der i 4 uker [:D]
Men den var ganske enkel å lage.
Brukte en billig dyne fra Ikea som jeg klippet på langs til den høyden jeg ville ha,  og brukte en 5 meter pakke med stoff (men kan jo bruke dynetrekk feks.) og bånd til å knyte.
Følgte igrunn ikke noen oppskrift, bare gikk utifra den gamle kantbeskytteren.

OJ, THERESEAA!!! Du fortsetter å imponere! En sånn må æ også prøve å sy! Den tanken har ikke slått meg engang før!
Tro hva annet man kan bruke som "for", så det hadde blitt litt stivere?!

ORIGINAL: eadni

Lager du på bestilling eller har du oppskrift til ei som ikke har sydd siden barneskolen? hehe[:D]

er selv på jakt etter ny sengekant siden sebastian har ødlagt den han hadde. hehe... lille rakkeren

kommer nok ikke til å sy på bestilling nå siden Kristian og jeg reiser til foreldrene mine til helga og blir der i 4 uker [:D]
Brukte en billig dyne fra Ikea som jeg klippet på langs til den høyden jeg ville ha,  og brukte en 5 meter pakke med stoff (men kan jo bruke dynetrekk feks.) og bånd til å knyte.

OJ, THERESEAA!!! Du fortsetter å imponere! En sånn må æ også prøve å sy! Den tanken har ikke slått meg engang før!

du kan bruke skumgummi feks.
hvis du har noen gamle hagestol puter liggende, kan du jo trekke om dem [:D]

Oi, den var kjempefin. Har sett etter en høy som går rundt hele senga jeg også, men jeg har funnet bare en i den høyden, og da kostet den jo flesk[:D]
Kanskje jeg skulle prøve å sy jeg også?[:)]

ORIGINAL: eadni

du kan bruke skumgummi feks.
hvis du har noen gamle hagestol puter liggende, kan du jo trekke om dem [:D]

har ikke hagestolputer.. Hm.. Skal prøve å se om jeg finner noe billig på Jysk.Tro om de har billige overmadrasser der?!

Fant ut at æ ska vente med å sy til æ må flytte senga ned, så da haster det ikke. Ho er såpass rolig i senga at ho klatrer ikke. Har nettopp begynt å sparke seg oppover og sparke vekk dyna..

Å for en heldig apekatt!

Back
Topp