Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ThereseAa
ORIGINAL: Ceccimor
Lager du på bestilling eller har du oppskrift til ei som ikke har sydd siden barneskolen? hehe[:D]
Du er så utrolig flink altså!
er selv på jakt etter ny sengekant siden sebastian har ødlagt den han hadde. hehe... lille rakkeren
kommer nok ikke til å sy på bestilling nå siden Kristian og jeg reiser til foreldrene mine til helga og blir der i 4 uker [:D]
Men den var ganske enkel å lage.
Brukte en billig dyne fra Ikea som jeg klippet på langs til den høyden jeg ville ha, og brukte en 5 meter pakke med stoff (men kan jo bruke dynetrekk feks.) og bånd til å knyte.
Følgte igrunn ikke noen oppskrift, bare gikk utifra den gamle kantbeskytteren.
ORIGINAL: eadni
Lager du på bestilling eller har du oppskrift til ei som ikke har sydd siden barneskolen? hehe[:D]
er selv på jakt etter ny sengekant siden sebastian har ødlagt den han hadde. hehe... lille rakkeren
kommer nok ikke til å sy på bestilling nå siden Kristian og jeg reiser til foreldrene mine til helga og blir der i 4 uker [:D]
Brukte en billig dyne fra Ikea som jeg klippet på langs til den høyden jeg ville ha, og brukte en 5 meter pakke med stoff (men kan jo bruke dynetrekk feks.) og bånd til å knyte.
OJ, THERESEAA!!! Du fortsetter å imponere! En sånn må æ også prøve å sy! Den tanken har ikke slått meg engang før!
Tro hva annet man kan bruke som "for", så det hadde blitt litt stivere?!
ORIGINAL: eadni
OJ, THERESEAA!!! Du fortsetter å imponere! En sånn må æ også prøve å sy! Den tanken har ikke slått meg engang før!
Tro hva annet man kan bruke som "for", så det hadde blitt litt stivere?!
du kan bruke skumgummi feks.
hvis du har noen gamle hagestol puter liggende, kan du jo trekke om dem [:D]