hjemmelaget sengekant beskytter

ThereseAa

Forumet er livet
se hva jeg har laget til apekatten min [:D] synes de sengekant beskytterene man får kjøpt er så lave, så jeg lagde liksågodt en selv.

Så flink du er!!!

Jeg er veldi enig med deg om at de er lave... Her hos meg så har han klart å rive av det ene festet!!!

den ble kjempe tøff, fin var den også!!
flink du[:)]

Oi oi,jeg er meget imponert!Du er veldig flink med håndarbeid Therese![:)]
Å jeg er enig med deg,de sengekantene er alt for lave!

Du er så flink Therese!! Jeg er riktig så imponert!!

ORIGINAL: Dreams

den ble kjempe tøff, fin var den også!!
flink du[:)]

Lager du på bestilling eller har du oppskrift til ei som ikke har sydd siden barneskolen? hehe[:D]

Du er så utrolig flink altså!
er selv på jakt etter ny sengekant siden sebastian har ødlagt den han hadde. hehe... lille rakkeren

ORIGINAL: Bølla 22.mai

ORIGINAL: Ceccimor

Lager du på bestilling eller har du oppskrift til ei som ikke har sydd siden barneskolen? hehe[:D]

Du er så utrolig flink altså!
er selv på jakt etter ny sengekant siden sebastian har ødlagt den han hadde. hehe... lille rakkeren

kommer nok ikke til å sy på bestilling nå siden Kristian og jeg reiser til foreldrene mine til helga og blir der i 4 uker [:D]
Men den var ganske enkel å lage.
Brukte en billig dyne fra Ikea som jeg klippet på langs til den høyden jeg ville ha,  og brukte en 5 meter pakke med stoff (men kan jo bruke dynetrekk feks.) og bånd til å knyte.
Følgte igrunn ikke noen oppskrift, bare gikk utifra den gamle kantbeskytteren.

ORIGINAL: Bølla 22.mai

Det er jeg helt enig i.... Rå stilig! [:)]

KJEMPEfin, snuppa!! [:D]

ORIGINAL: Trine82

såååå tøff... min er like høy som din, men den dekker bare halve senga, hodeenden liksom... 

lagde den så den dekker hele senga rundt, siden han er både høyt og lavt og rundtomkring [:D]

Så flink du er snuppa! [:)]

Så utrolig tøff [:)]
Flink du!

Så flink du er [:D] Den var utrolig fin. Skulle ønske jeg var like flink med håndarbeid [;)]

ORIGINAL: Trin

Så utrolig tøff [:)]
Flink du!

Den var stilig[:D]

Vi har også hjemmelagede -av den enkle grunn at vi får skumgummien gratis av mamma'n min, og så kan vi velge stoff selv - og så er det billigere enn å kjøpe ferdige[;)]

Back
Topp